۸ باند سرقت در پایتخت منهدم شد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام ۸ باند سرقت خبر داد.
تصویر ۸ باند سرقت در پایتخت منهدم شد

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران از انهدام 8 باند سرقت منزل در تهران خبرداد.

سردار کارآگاه ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: با وقوع سرقت‌های سریالی از خانه‌های شهروندان در تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان پلیس آگاهی حاکی از این بود که 24 مرد جوان در پوشش 8 باند جداگانه به خانه‌های شهروندان در نقاط مختلف تهران دستبرد زده و اموال با ارزش مردم را سرقت کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و تحقیقات شبانه‌روزی هویت 24 مرد جوان را شناسایی کرده و اطلاع پیدا کردند که متهمان پس از سرقت به غرب کشور متواری شده‌اند که با هماهنگی‌ با مرجع قضایی، مأموران متهمان را در طی عملیات‌های جداگانه دستگیر و به اداره پلیس آگاهی منتقل کردند.

سردار گودرزی اعلام کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس آگاهی در همان تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر سرقت اموال از خانه شهروندان به ارزش میلیاردها تومان اعتراف کردند.

وی گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

منبع: فارس

509859