۳ زورگیر خشن در پایتخت دستگیر شدند

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۳ زورگیر و کشف ۲۰ فقره سرقت خبر داد.
تصویر ۳ زورگیر خشن در پایتخت دستگیر شدند

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 3 مرد جوان که با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به 20 فقره زورگیری اعتراف کردند.

سردار محمد گودرزی در تشریح این خبر بیان داشت: بیست و ششم شهریور ماه تیم عملیات کلانتری 208 پایانه مسافربری جنوب در حال گشت زنی در محدوده خیابان بخارایی تهران بودند که به 3 مرد جوان که به صورت پیاده، افراد گذری در خیابان را زاغ زنی می‌کردند، مشکوک شده و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف شهروند حمله ور شده و با تهدید سلاح سرد اموالشان را سرقت کرده و به سرعت از محل گریختند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیشدستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی، هر ۳ متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهمان 3 قبضه سلاح سرد کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان 18 الی 20 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 20 فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری، اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته اند.

سردار گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: در این رابطه تعدادی از مالباختگان به کلانتری مراجعه و متهمان را شناسایی کردند و شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

به گفته این مقام قضائی کلیه مالباختگان به همراه متهمان پرونده راهی مراجع قضائی شدند.

منبع: فارس

510701