پایان سرقت های سریالی از خانه های شرق تهران

سه سارق حرفه‌ای که به خانه‌های جنوب شرق تهران دستبرد می‌زدند در حالی دستگیر شدند که ارزش اموال مسروقه ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام شد.
تصویر پایان سرقت های سریالی از خانه های شرق تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، با وقوع سرقت های سریالی از منازل شرق تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. تحقیقات میدانی کارآگاهان نشان داد، ۳ مرد جوان با شکستن در، وارد خانه‌های خالی شده‌اند و اموال زیادی را به سرقت برده‌اند.

سرهنگ کارآگاه «علی ولیپور گودرزی» رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: بنابر حساسیت موضوع، کارآگاهان رصدهای اطلاعاتی را آغاز و با تحقیقات نوین پلیسی در ابتدا مخفیگاه ۳ سارق حرفه‌ای را شناسایی کردند. پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های قضائی، بلافاصله راهی محل مورد نظر شدند و در یک عملیات منسجم متهمان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سارقان سابقه دار هستند ادامه داد: متهمان پس از انتقال به پایگاه دهم پلیس آگاهی، هدف تحقیقات قرار گرفتند و به ۳۰ فقره سرقت به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال اعتراف کردند. با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهمان برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات ادامه دارد.

416238