کتاب صوتی «رسا» در دو جلد منتشر شد

کتاب گویای «رسا» در دو جلد تهیه و بر روی پایگاه کتاب گویای ایران صدا در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.
تصویر کتاب صوتی «رسا» در دو جلد منتشر شد

به گزارش سایت خبری پرسون، کتاب گویای «رسا» به نویسندگی علی هاشمی و به تهیه‌کنندگی تینا میرکریمی و صداپیشگی سید محمد اطهری و مهیار ستاری در دو جلد، جلد اول 217 دقیقه و جلد دوم 244 دقیقه تهیه و بر روی پایگاه کتاب گویای ایران صدا در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

کتاب «رسا» خاطرات قدرت‌الله میرزایی مدیر گروه مهمات‌سازی سپاه ناحیه اصفهان در دوران دفاع مقدس را در 8 سال جنگ ایران و عراق روایت می‌کند.

این کتاب در واقع تاریخ شفاهی قدرت‌الله میرزایی و به صورت پرسش و پاسخ تنظیم شده است. کتاب «رسا» روایت‌گر بخشی از مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی قدرت‌الله میرزایی، در سال‌های پیش از پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس است.

درواقع کتاب الگویی بر اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی است و بیان‌گر نوع نگاه و اقدامات عملی نسل انقلاب و فرزندان خمینی کبیر است که با احساس تکلیف الهی، در راه دفاع از انقلاب و دفع تجاوز به میهن اسلامی، تلاش و جان‌فشانی بی‌مانندی از خود نشان دادند.

قدرت‌الله میرزایی بنا بر توانمندی‌ها، علایق و آرمان‌های شخصی، عمدتاً در حوزه‌ی تعمیر، بازسازی و تولید سلاح و مهمات موردنیاز رزمندگان اسلام، با استفاده از منابع و امکانات داخل کشور، فعال بوده است. وی بنیان‌گذار تعمیر سلاح در سپاه است.

از این‌رو، این کتاب دربردارنده‌ی نکته‌ها و اطلاعات مهمی در خصوص نقش و تأثیر جنگ تحمیلی در ایجاد و توسعه و تقویت زیرساخت‌های فنی و صنعتی کشور، برای کسب توانمندی در راستای رفع نیازهای جبهه و جنگ است.

کتاب «رسا» هفت فصل دارد؛ در فصل نخست به کودکی قدرت‌الله میرزایی، در فصل دوم و سوم به موضوع دفاع از انقلاب و دفاع سرزمینی و در فصل چهارم و پنجم هم به دفاع صنایعی و دفاع از صنعت پرداخته است. علی هاشمی، نویسنده کتاب حاضر، قدرت‌الله میرزایی را یک فرد صنعتگر، یک مدیر جهادی و یک فعال اقتصادی موفق معرفی می‌کند.

کتاب «رسا» در سال 1400 توسط انتشارات مرزوبوم منتشر شده است. جلد اول و جلد دوم کتاب گویای «رسا» در پایگاه ایران صدا در اختیار علاقه مندان گرفته است.

منبع: تسنیم

507948