وضعیت ایستادن شما ویژگی‌های شخصیتی پنهان شما را آشکار می‌کند

آیا با پا‌های خود موازی یکدیگر می‌ایستید یا یک پا را جلو نگه می‌دارید؟ شاید هم با پا‌های روی هم ایستاده اید.. به نظر شما وضعیت ایستادن می‌تواند چیزی در مورد شخصیت شما نشان می‌دهد. پس این این تست شخصیت ایستاده را بخوانید.
تصویر وضعیت ایستادن شما ویژگی‌های شخصیتی پنهان شما را آشکار می‌کند

به گزارش سایت خبری پرسون، آیا این واقعیت جالب را می‌دانستید که وضعیت پا‌های شما شخصیت شما را آشکار می‌کند؟ تست‌های زیادی برای تشخیص و ارزیابی شخصیت افراد، با توجه به نوع رفتار، کردار، کنش روزمره و حتی ویژگی‌های جسمانی آن‌ها وجود دارد. یکی از آن‌ها تحلیل شخصیت شما از روی نحوه ایستادن شماست. پس بیشتر به نحوه ایستادن خود در موقعیت‌های مختلف توجه کنید و به وسیله آن شناختی از شخصیت خود پیدا خواهید کرد.

حالت ایستاده با پا‌های موازی با یکدیگر

وضعیت ایستادن شما ویژگی‌های شخصیتی پنهان شما را آشکار می‌کند

اگر پا‌های خود را موازی از یکدیگر قرار می‌دهید، ویژگی‌های شخصیتی شما نشان می‌دهد که شما مطیع، محترم و موافق هستید. ممکن است کمتر بتوانید خودتان را مطرح کنید یا مسئولیت را بر عهده بگیرید. ممکن است ترجیح دهید از دیگران پیروی کنید. با این حال، این بدان معنا نیست که شما ضعیف هستید یا اعتماد به نفس ندارید. شما به سادگی ممکن است روش متفاوتی برای ابراز قدرت و اقتدار خود داشته باشید.

اغلب به نظر می‌رسد که نسبت به دیگران مطیع یا متواضع هستید. ممکن است کمتر با دیگران صحبت کنید یا مخالفت کنید. ممکن است بیشتر با جمعیت همراه شوید. شما اغلب به شخصیت‌های معتبر احترام می‌گذارید. ممکن است بیشتر از قوانین پیروی کنید و از دستورات پیروی کنید. ممکن است کمتر قصد داشته باشید قدرت را به چالش بکشید.

ممکن است به احتمال زیاد مصالحه کنید و نقاط مشترک پیدا کنید. ممکن است کمتر وارد بحث شوید. اگرچه شما دیپلماتیک نیز هستید. شما کلمات خود را با دقت انتخاب می‌کنید و از گفتن هر چیزی که می‌تواند باعث رنجش یا ناراحتی دیگران شود اجتناب کنید. شما ترجیح می‌دهید عینی و بی طرف باشید. ممکن است قبل از تصمیم گیری، همه جوانب یک موضوع را در نظر بگیرید. کمتر احتمال دارد که اجازه دهید احساسات شخصی تان قضاوت شما را مخدوش کند.

ویژگی‌های کلیدی شخصیت: مطیع، موافق، محترم، بی طرف، آرام، منظم، مؤدب، وظیفه شناس، متواضع
ویژگی‌های شخصیتی منفی: مطیع، خوددار، کمی ترسو، بی ادعا، سازگار
ویژگی‌های شخصیتی مثبت: متعادل، آرام، منظم، مودب، متفکر

حالت ایستاده با پا‌های بازتر از یکدیگر

وضعیت ایستادن شما ویژگی‌های شخصیتی پنهان شما را آشکار می‌کند

اگر پا‌های خود را کمی بیشتر از هم باز می‌کنید، ویژگی‌های شخصیتی شما نشان می‌دهد که با اعتماد به نفس خود را حمل می‌کنید. ممکن است در نحوه بیان افکار خود قاطع باشید. شما ممکن است بیشتر مسئولیت را بر عهده بگیرید و تصمیم بگیرید. کمتر احتمال دارد که توسط دیگران مرعوب شوید. شما همچنین می‌توانید غالباً مسلط به نظر برسید.

شما ممکن است بیشتر روی موضع خود بایستید و از موقعیت خود دفاع کنید. ممکن است کمتر از یک چالش عقب نشینی کنید. شما تمایل به حفظ شخصیتی باز و قابل دسترس دارید.

ممکن است دوست داشته باشید تماس چشمی برقرار کنید و لبخند بزنید. ممکن است به ندرت بسته یا محافظت شده به نظر برسید. همچنین ممکن است با ظرافت خود قدرتمند، تحمیل کننده و متقاعد کننده به نظر برسید.

ممکن است فضای زیادی را اشغال کنید. دوست ندارید آسیب پذیر یا ضعیف به نظر برسید. شما به طور طبیعی شخصیتی راحت و آرام را از خود بروز می‌دهید. به احتمال زیاد ممکن است در حالی بایستید که شانه هایتان صاف باشد و سرتان را بالا نگه دارید. گرفتن احساس بی قراری یا اضطراب در شما به‌ندرت پیش می‌آید.

ویژگی‌های کلیدی شحصیت: اعتماد به نفس، مقتدر، ایمن، باز، محکم، متعادل، قدرتمند، قاطع، فعال و مسلط.
ویژگی‌های شخصیتی منفی: عصبی، ناامن، ناراحت، نامطمئن، بی ادعا
ویژگی‌های شخصیتی مثبت: باز، قابل دسترس، قابل اعتماد، راحت، ایمن

ایستادن با یک پا جلو

وضعیت ایستادن شما ویژگی‌های شخصیتی پنهان شما را آشکار می‌کند

اگر با یک پا به جلو می‌ایستید، ویژگی‌های شخصیتی شما نشان می‌دهد که شما ماجراجو هستید و همیشه به دنبال تجربیات جدید هستید. از امتحان کردن چیز‌های جدید هراسی ندارید، حتی اگر خارج از منطقه راحتی شما باشند. شما اغلب به سفر، ورزش‌های شدید و سایر فعالیت‌هایی که حس هیجان و چالش را ارائه می‌دهند، تمایل دارید. شما کنجکاو هستید. همیشه سوال می‌پرسید و به دنبال اطلاعات جدید هستید.

شما در مورد دنیای اطراف خود کنجکاو هستید و می‌خواهید تا جایی که می‌توانید یاد بگیرید. ممکن است به سمت مشاغلی در تحقیقات، آموزش یا سایر زمینه‌هایی که نیاز به عطش دانش دارند، کشش پیدا کنید.

شما خلاق هستید. شما می‌توانید دنیا را به شیوه‌های جدید و متفاوت ببینید. شما اغلب در ارائه ایده‌ها و راه حل‌های جدید برای مشکلات خوب هستید. ممکن است به هنر، موسیقی، نویسندگی یا دیگر کار‌های خلاقانه علاقه داشته باشید.

شما همدل هستید که به شما در درک و ارتباط با احساسات دیگران کمک می‌کند. شما اغلب در گوش دادن و حمایت از دیگران خوب هستید. ممکن است به سمت مشاغلی در زمینه مددکاری اجتماعی، مشاوره یا حرفه‌هایی بروید که به شما امکان می‌دهد به دیگران کمک کنید. شما دیدگاه مثبتی به زندگی دارید. شما معتقدید که همه چیز در نهایت درست خواهد شد، حتی اگر شرایط در حال حاضر سخت باشد.

ویژگی‌های کلیدی شخصیت: قابل دسترس، جذاب، توجه، روشن فکر، مطمئن، قاطع، پرانرژی، خوش بین، فعال و ماجراجو.
ویژگی‌های شخصیتی منفی: بی حوصله، پرخاشگر، قاطع، سلطه جو، تکانشگر
ویژگی‌های شخصیتی مثبت: اعتماد به نفس، برون گرا، ابتکار عمل، رهبری، فعال

روی هم قراردادن پا‌ها

وضعیت ایستادن شما ویژگی‌های شخصیتی پنهان شما را آشکار می‌کند

اگر با پا‌های خود را روی هم قرار می‌دهید، ویژگی‌های شخصیتی شما نشان می‌دهد که اغلب شما را محتاط و درونگرا هستید. ممکن است کمتر در گروه‌ها صحبت کنید یا مکالمه را شروع کنید. همچنین ممکن است که افکار و احساسات خود را برای خود نگه دارید. با این حال، این بدان معنا نیست که شما ممکن است برای مبارزه با نبرد‌های خود به دیگران وابسته باشید.

برعکس، شما نیز مستقل و متکی به خود هستید. ممکن است کمتر به تأیید دیگران نیاز داشته باشید یا از جمعیت پیروی کنید. همچنین ممکن است بیشتر به راه خود بروید و کار‌ها را مطابق میل خود انجام دهید. شما اغلب راحت و آرام به نظر می‌رسید. اگر ممکن است به مکالمه علاقه‌مند باشید و همزمان موقعیت یا شخص را ارزیابی کنید، می‌توانید در حالی که شانه‌های خود را شل کرده اید و بازو‌های خود را در کنار آن‌ها قرار دهید با اشاره‌ای به لبخند بایستید.

همچنین ممکن است از خود و فضای شخصی خود محافظت کنید. ممکن است کمتر به دیگران اجازه دهید از نظر فیزیکی یا عاطفی بیش از حد به شما نزدیک شوند. همچنین ممکن است در موقعیت‌های جدید یا ناآشنا مراقب باشید یا احساس خطر کنید. شما با دقت و تمرکز هستید. به احتمال زیاد به آنچه دیگران می‌گویند گوش می‌دهید و سؤال می‌کنید.

ویژگی‌های کلیدی شخصیت: محفوظ، درونگرا، ایمن، آرام، خونسرد، متفکر، مستقل، عاشق حریم خصوصی خود هستند و حالت تدافعی دارند.
ویژگی‌های شخصیتی منفی: بسته، غیرقابل دسترس، غیرقابل اعتماد، ناامن، تدافعی
ویژگی‌های شخصیتی مثبت: راحت، ایمن، تحت کنترل، آرام، ریزبین

منبع: فرارو

507587