آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان؛

رکوردی جدید از بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس آخرین گزارش شرکت سرمایه‌گذاری کوین شرز، صندوق‌های دارایی دیجیتال، هفتمین هفته متوالی خروج خالص را ثبت کردند که نشان دهنده عدم اطمینان رایج در بازار است و جریان خروجی از ۶۲ میلیون دلار در هفته قبل به ۸۸ میلیون دلار افزایش یافته که نشان دهنده افزایشی نزدیک به ۴۲ درصد است.


تصویر رکوردی جدید از بیت‌کوین و اتریوم

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از کریپتوکارنسی، بر اساس این تحقیق، فروش سرمایه‌گذاران نهادی ناشی از اقتصاد کلان بوده و احتمال افزایش بیشتر نرخ بهره توسط فدرال رزرو ایالات‌متحده باعث می‌شود که سرمایه‌گذاران نهادی روی آنها تمرکز کنند.

اکثر جریان‌های خروجی هفته گذشته مربوط به بیت‌کوین با ۵۲ میلیون دلار بود که مجموع خروجی هشت هفته‌ای آن را به ۲۵۴ میلیون دلار رساند. از سوی دیگر، صندوق کوچک بیت‌کوین که روی کاهش بیت‌کوین تمرکز دارد، ۱.۱ میلیون دلار خروج خالص را ثبت کرد که نسبت به رقم ۶.۳ میلیون دلاری هفته گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

فشار فروش بیت‌کوین را می‌توان به تصمیم بایننس ایالات‌متحده برای تعلیق کانال‌های معاملاتی دلار در پلتفرم خود از ۱۳ ژوئن نیز نسبت داد، بنابراین، سرمایه‌گذاران دارایی‌های خود را برای برداشت دلار نقد می‌کنند.

به‌طور مشابه، اتریوم دومین سکه بزرگ از نظر ارزش بازار، هفته گذشته مجموعا ۳۶ میلیون دلار خروجی داشت. این بزرگترین هفته جریان خروجی از زمان ادغام در سپتامبر اتریوم در سال گذشته بود.

بر اساس گزارش کوین مارکت کپ، کل سرمایه بازار فضای کریپتو در هفته گذشته ۳۷ درصد کاهش یافت و شکایت کمیسیون بورس اوراق بهادار ایالات‌متحده نزدیک به ۱۷ میلیارد دلار را از بین برد با این حال، هفته جدید نشانه‌های اولیه بهبودی را نشان داد به این دلیل که بیت‌کوین با قیمت ۲۶هزار و ۱۳۸.۴۳ دلار معامله می‌شد و یک جهش جزئی ۰.۷۰ درصدی در همان زمان بود.

آزمون بعدی بازار، نتایج نشست فدرال رزرو در ۱۳ و ۱۴ ژوئن خواهد بود. کارشناسان در مورد نتیجه این نشست اختلاف نظر دارند و برخی پیش‌بینی می‌کنند که نرخ بهره ۲۵ واحد افزایش یابد با این حال، برخی دیگر اظهار کردند که بانک مرکزی می‌تواند در این ماه از افزایش نرخ بهره صرف‌نظر کند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۰۶ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۱۲ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۴۷.۶۳ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۱۳ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲.۴۱ میلیارد دلار است که ۱۰.۱۹ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۲.۱۸ میلیارد دلار است که ۶.۷۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۳۱.۱۸ میلیارد دلار است که ۹۶.۲۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۶:۴۷ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۲۵ هزار و ۹۸۰.۱۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۵۳ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۴۳ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۱۷۴۴.۵۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۴۳ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۷.۱۱ درصد کاهش

۳- تتر

قیمت: ۰.۹۹۹۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۵ درصد کاهش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۲۴۸.۷۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۸۸ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۰.۹۰ درصد کاهش

۵- یو اس دی کوین

قیمت: ۰.۹۹۹۹دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد افزایش

۶- ریپل

قیمت: ۰.۵۱۴۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۱۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۲.۴۲ درصد کاهش

۷- کاردانو

قیمت: ۰.۲۷۵۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۲۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲۰.۳۷ درصد کاهش

۸ - دوج کوین

قیمت: ۰.۰۶۱۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۳ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۰.۹۷ درصد کاهش

۹- سولانا

قیمت: ۱۵.۱۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۷۷ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲۴.۶۳ درصد کاهش

۱۰ - پولکا دوت

قیمت: ۴.۶۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۰۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۰.۲۸ درصد کاهش

منبع: ایسنا

489528

مطالب مرتبط