کدام‌یک از میم کوین‌های قدیمی همچنان ارزش سرمایه‌گذاری دارند؟

در چند ماه گذشته و به دنبال رالی خیره‌کننده پپه (PEPE)، ارزهای دیجیتال مبتنی بر میم دوباره جذابیت زیادی را در بین کاربران به دست آورده‌اند. اکنون که این هیاهو کمتر شده، سرمایه‌گذاران می‌توانند میم کوین‌هایی را که همچنان سودآوری و ارزش سرمایه‌گذاری دارند، شناسایی کنند.
تصویر کدام‌یک از میم کوین‌های قدیمی همچنان ارزش سرمایه‌گذاری دارند؟

به گزارش سایت خبری پرسون، از جمله این میم کوین‌ها می‌توان به میم کوین‌های قدیمی هم اشاره کرد که مدت‌ها است در بازار حضور دارند و جوامع آنها هنوز بسیار فعال هستند.

بر اساس داده‌های بازار، میم کوین‌هایی مانند دوج کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB)، فلوکی اینو (FLOKI) و دوج الون ماسک (ELON)، در بازار گاوی سال ۲۰۲۱ عملکرد بسیار خوبی داشتند و هر کدام بیش از هزار برابر رشد کردند.

اگرچه قیمت این میم کوین‌ها نسبت به اوج تاریخی خود، افت قابل‌توجهی دارد، اما برخی از آنها در بازگشت و بهبود وضعیت خود، بهتر از بقیه عمل کرده‌اند. در همین راستا، داده‌های پلتفرم IntoTheBlock نشان می‌دهند که سطوح سودآوری دوج کوین در بین تمام میم ‌کوین‌ها، بالاترین میزان است. با وجود کاهش حدودا ۸۵ درصدی قیمت دوج کوین نسبت به اوج تاریخی خود، ۴۷ درصد از دارندگان DOGE هنوز در سود هستند.

در مقابل، تنها ۱۶ درصد از دارندگان شیبا و دوج الون ماسک با قیمت‌های فعلی در حالت سوددهی هستند. فلوکی در این زمینه بدتر از همه عمل کرده و تنها ۱۴ درصد از دارندگان آن در وضعیت سوددهی قرار دارند.

اگرچه قیمت میم کوین‌ها اخیرا کاهش یافته، اما این وضعیت در بازار کلی ارزهای دیجیتال هم مشاهده می‌شود. بنابراین، زمانی که بیت کوین شروع به بهبودی کند، دوج کوین، شیبا، فلوکی و دوج الون ماسک هم به احتمال زیاد روند مشابهی را دنبال خواهند کرد.

منبع: رمزارز نیوز

487422