رشد ۱۵ هزار درصدی یک میم کوین مرموز پس از توییت جدید ایلان ماسک!

رو گذشته، ۱۰ می، ایلان ماسک یک تصویر میم را در توییتر منتشر کرد که با استفاده از تصاویر یک مجموعه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) به نام Milady ایجاد شده بود. مدت کوتاهی پس از آن، قیمت کف NFTهای این مجموعه از ۳٫۸ اتریوم (ETH) به ۷٫۳ اتریوم افزایش یافت.
تصویر رشد ۱۵ هزار درصدی یک میم کوین مرموز پس از توییت جدید ایلان ماسک!

به گزارش سایت خبری پرسون، البته در زمان نگارش این خبر، این رقم به محدوده ۵٫۷ اتریوم کاهش یافته است. در این میان، حجم معاملات این مجموعه NFT نیز در بازار بیش از ۱,۵۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

مجموعه Milady که در سال ۲۰۲۱ توسط گروه هنرهای دیجیتال Remilia ایجاد شد، مجموعه‌ای متشکل از ۱۰ هزار عکس نمایه انیمه‌ای است. نام Milady، به معنای «my lady یا بانوی من» است که در طول تاریخ، یک نوع خطاب مؤدبانه برای زنان اشرافی بوده است.

به نظر می‌رسد که Milady علی‌رغم مشکلاتی که در گذشته داشته و جنجال‌هایی که بنیانگذار آن ایجاد کرده بود، همچنان یک مجموعه محبوب در جوامع وب ۳ است. در گذشته، مدیرعامل Remilia اذعان کرده بود که پشت یک حساب توییتری و توییت‌های توهین‌آمیز آن بوده و پس از آن، از این شرکت خارج شده بود. حال، علاوه بر تبلیغ این مجموعه توسط ایلان ماسک، سو ژو، یکی از بنیانگذاران صندوق سرمایه‌گذاری ورشکسته Three Arrows Capital هم یکی از کلکسیونرهای Milady بوده و مرتباً این مجموعه را به دنبال‌کنندگان خود هدیه می‌دهد.

رشد نجومی میم کوین Milady Meme Coin

علاوه بر افزایش قابل‌توجه قیمت کف و حجم معاملات مجموعه Milady، داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت یک میم کوین به همین نام نیز شاهد رشد سرسام‌آوری در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

بر اساس داده‌های وبسایت Coinmarketcap، رمزارزی به نام Milady Meme Coin با نماد اختصاری LADYS که به نظر می‌رسد ارتباطی با مجموعه NFT مذکور ندارد، در ۲۴ ساعت گذشته، رشد چشمگیر ۱۴,۷۴۰ درصدی را تجربه کرده است.

نمودار قیمت LADYS در یک روز گذشته

داده‌های Coinmarketcap همچنین نشان می‌دهند که این میم کوین در حال حاضر، پس از پپه قورباغه (PEPE)، دومین رمزارز ترند بازار کریپتو است.

۳ رمزارز ترند بازار

با این حال، گزارش‌هایی هم در مورد یک آدرس مرموز منتشر شده که با توجه به حرکت‌های آن، رشد قیمتی این میم کوین مشکوک به نظر می‌رسد.

کارشناسان نسبت به سرمایه‌گذاری در چنین رمزارزهایی که کاربرد خاصی ندارند، هشدار می‌دهند. همان‌طور که بارها در اخبار رمزارز نیوز گزارش شده، قیمت این نوع رمزارزها به همان سرعتی که افزایش یافته، می‌تواند سقوط کند. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار چنین پروژه‌هایی بر عهده کاربران است.”

طبق گزارش‌‌ها، آدرس مذکور در ابتدا ۲۵ اتریوم، معادل ۴۵,۳۶۲ دلار را از صرافی بایننس برداشت کرده و سپس، اقدام به خرید ۸ تریلیون LADYS کرده است. چیزی که این معامله را مشکوک‌تر می‌کند، زمان‌بندی آن است. بر اساس داده‌های پلتفرم Lookonchain، این آدرس تنها یک ساعت قبل از اینکه ماسک درباره Milady توییت کند، ایجاد شده است. به همین دلیل، اکنون این سوال پیش آمده که آیا ممکن است فردی از حلقه خودی ماسک این حرکت را انجام داده باشد؛ زیرا به خوبی می‌دانست که رئیسش قرار است درباره چه چیزی توییت کند؟!

اگرچه در حال حاضر نمی‌توان به طور قطعی چیزی گفت، اما به نظر می‌رسد که قطعات این پازل به طرز عجیبی با هم هماهنگ شده‌اند. دسترسی افراد قدرتمند به اطلاعات محرمانه و ارزشمند که ممکن است از آنها به نفع خود استفاده کنند، غیرمعمول نیست.

منبع: رمزارز نیوز

484906