پس از ریزش شیب، سیف مون و دوجکوین،گله میم کوین به سمت بیبی دوج میرود

میم کوین(Memecoin) جدید، بیبی دوج(BABYDOGE)، بعد از یک توییت توسط مدیرعامل تسلا ایلان ماسک  از یک هفته عالی لذت میبرد.اما دیگر میم کوینها این افزایش خیره کننده را نداشتند چون دوج کوین،شیبا اینو(Shiba inu) و سیف مون(SafeMoon) امروز همراه با بقیه سرنشینان کشتی رمزارزها در حال به آرامی پایین رفتن هستند.

تصویر پس از ریزش شیب، سیف مون و دوجکوین،گله میم کوین به سمت بیبی دوج میرود

به گزارش سایت خبری پرسون، جمعه گذشته، مدیر عامل شرکت تسلا و اسپیس ایکس با توییت کردن در این باره توجه عموم مردم را به Baby Doge یکی دیگر از کپی های دوجکوین جلب کرد.

چه او قصد داشته به این رمزارز اشاره کند یا فقط خواسته با آهنگ معروف بیبی شارک(Baby Shark)یک شوخی با موضوع دوج کند،این “تایید” او باعث شد بیبی دوج از ابتدا 130 درصد پامپ شود.

در زمان انتشار این مطلب بیبی دوج هنوز هم از نظر افزایش قیمت از بقیه رمزارزها جلوتر است. با استناد به پلتفرم آمار کریپتو Coingecko این رمزارز در حدود قیمت $0.000000005584 معامله میشود که در 24 ساعت گذشته بیش از 57.4 درصد و در هفته گذشته بیش 300 درصد افزایش داشته است.همزمان حجم معاملات روزانه بیبی دوج از 150 میلیون دلار فراتر رفته است.

بعد از ظهر دوجی

موفقیت بیبی دوج توسط میم کوینهای دیگر تکرار نشده است.پدربزرگ همه آنها،دوجکوین درحال حاضر با قیمت $0.244862 معامله میشود که یک کاهش 2.1 درصدی برای امروز است.به طور مشابه هم سیف مون (%6.5-) و هم شیبا(%2.3-) در حال لغزش قیمت هستند و به ترتیب $0.00000300 و $0.00000865 معامله میشوند.

البته به نظر نمیرسد که این موضوع توسعه دهندگان رمزارزها که مشتاق به استفاده از این هیجان هستند را دلسرد کرده باشد.دیروز یک نفر یک کپی از یک کپی در قالب “بیبی دوج کش( Baby Doge Cash)” راه اندازی کرد.که تا به حال 432 درصد در یک روز رشد داشته و ثابت میکند حداقل اشتها برای میم کوینها سیری ناپذیر است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع:decrypt

321497