دلیل اصلی علاقه ایلان ماسک به دوج کوین فاش شد!

ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا، علاقه زیادی به دوج‌کوین (DOGE)، یک ارز دیجیتال محبوب و مبتنی بر میم داشته و تاثیرگذاری زیادی بر نوسانات قیمتی این ارز و ارزش آن دارد.
تصویر دلیل اصلی علاقه ایلان ماسک به دوج کوین فاش شد!

به گزارش سایت خبری پرسون، ایلان ماسک در نشست شورای مدیران عالی وال استریت ژورنال در نیمه دوم سال 2023، اعلام کرد که علاقه او به دوج‌کوین فراتر از قابلیت‌های این ارز در بازارهای مالی است و بیشتر به ماهیت طنزآمیز آن مرتبط است. او برخلاف تاثیرگذاری‌اش در بازار ارزهای دیجیتال، صراحتاً اعلام کرد که به هیچ کس توصیه نمی‌کند که در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کند یا ریسک‌های مالی را انجام دهد.

ارتباط ایلان ماسک با دوج‌کوین دیرینه است، و به تبلیغ این ارز دیجیتال در انواع پلتفرم‌ها از جمله برنامه Saturday Night Live، خرید آن برای پسرش و همچنین اعلام آمادگی برای همکاری با توسعه‌دهندگان این میم کوین به منظور افزایش جذابیت آن، برمی‌گردد.

ایلان ماسک به دلیل نقش کلیدی‌اش در کمک به دوج‌کوین برای به دست آوردن اعتبار، توسط بازیکنان اصلی حوزه ارزهای دیجیتال تحسین شده است. ژائو، مدیرعامل بایننس، تعجب خود را از اینکه دوج ‌کوین هنوز محو نشده است، بیان کرده و نشان داد که احتمالاً ماسک نقش مهمی در افزایش طول دوره عمر این میم کوین داشته است.

شایان ذکر است، پس از اینکه ماسک سیستم مالی جدیدی را برای پلتفرم رسانه‌های اجتماعی اعلام کرد، گمانه‌زنی‌هایی شکل گرفت که دوج کوین ممکن است نقش جدیدی در اکوسیستم توییتر ایفا کند.

همچنین، زمانی که گزارشاتی مبنی بر احتمال ادغام بیت‌کوین (BTC) و دوج‌کوین به عنوان گزینه‌های پرداخت توسط تسلا منتشر شد، قیمت دوج‌کوین به طور کوتاهی افزایش یافت.

در حال حاضر، دوج کوین همچنان بالاتر از ناحیه حمایتی 0.07 دلار قرار دارد و در زمان نوشتن این خبر با قیمت 0.072 دلار در حال معامله شدن است.

منبع: رمزارز نیوز

504574