تاثیر رابطه زناشویی بر اخلاق مردان و بهبود اخلاق زوجین

رابطه جنسی با کیفیت ارتباط مستقیم بر کاهش استرس و خلق و خوی مردان و احساس رضایت از زندگی در آنها دارد.
تصویر تاثیر رابطه زناشویی بر اخلاق مردان و بهبود اخلاق زوجین

به گزارش سایت خبری پرسون، در این مطلب از شما را با تاثیرات رابطه زناشویی بر اخلاق مردان آشنا می کنیم.

رابطه جنسی با کیفیت تاثیر مستقیمی بر بهبود اخلاق زوجین و احساس رضایت از زندگی دارد و از آنجا تمایل به برقراری رابطه جنسی در مردان بیشتر از زنان است میتواند تاثیر قابل مشاهده تری بر اخلاق مردان بگذارد.

بر اساس تحقیقات انجام شده ارتباط مستقیمی بین رضایت جنسی و بهبود روح و روان و اخلاق وجود دارد.

اهمیت رابطه جنسی برای مردان

با وجودی که برانگیختگی جنسی در زنان پیچیده تر از مردان است و از احساسات عاطفی یا فکر و حافظه سر چشمه می گیرد ولی رابطه جنسی برای مردان معنای متفاوتی دارد و کاملا جنبه جسمانی پیدا میکند.

هورمون اصلی برانگیختگی جنسی تستوسترون است که در بدن مردها چندین برابر زنان ترشح می شود به طوری که با کوچکترین تحریک حسی یا جسمی میتوانند آماده رابطه جنسی شود ، به عنوان مثال دیدن همسرشان در حمام یا در یک لباس کوتاه و باز میتواند برای مردان بسیار تحریک کننده باشد به خصوص اگر احساس خوبی بین دو نفر برقرار باشد.

مردان بر خلاف زنان به راحتی میل جنسی را درک میکنند و می دانند که چه می خواهند.

رابطه جنسی برای مردان مثل گرسنگی است

نیاز جنسی برای مردان درست مانند نیاز به خوردن و آشامیدن است و مسلما متوجه خواهید شد احساس گرسنگی و تشنگی تا چه حد میتواند ناخوشایند باشد و روی روح و روان فرد اثر مخربی بگذارد.

از نظر مردان رابطه جنسی مانند خوردن بستنی هر بار میتواند مزه ای متفاوت داشته باشد.

آنها به رابطه جنسی مانند فرصتی جدید برای تجربه احساس خوشی و شادی نگاه میکنند. یک روز بدون رابطه جنسی برای مردان معنایی ندارد ولی در خیلی از موارد احساست ناخوشایند از سمت شریک عاطفی ، دعوا و ناراحتی هایی که با همسرشان دارند اشتهای آنها را کور میکند.

انرژی زا بودن رابطه جنسی برای مردان

مردی که روز کاری پرفشار و خسته کننده ای را سپری کرده باشد ، تصور یک رابطه جنسی پرشور و هیجان به او انرژی مضاعف می دهد و باز هم در اوج خستگی به راحتی میتوند فشار نیاز جنسی را حس کند ولی زنان معمولا هنگام خستگی و ناملایمات زندگی نیاز جنسیشان را فراموش میکنند و حتی گاهی به صفر میرسند در حالی که مردان هیچگاه به نقطه صفر جنسی نمی رسند.

هیجان زندگی

رابطه جنسی برای مردان یکی از هیجان انگیزترین اتفاقات زندگی شان است. از آنجا که به ارگاسم رسیدن مردان کار دشواری نیست به راحتی میتوانند پوزیشن های جنسی مورد علاقه شان را پیدا کنند. هر حرکت با تصویر تحریک کننده جنسی حتی اگر خیالی باشد میتواند مغز یک مرد را برانگیخته کرده و او را آماده برقراری رابطه جنسی کند.

صمیمی ترین روش برای عشق ورزی

یکی از لذت بخش ترین تجربه ها برای یک مرد این است که ببیند همسرش برای برقراری رابطه با او تحریک شده . اگر تصور میکنید مردها در رابطه جنسی خودخواه هستند کاملا در اشتباهید ، مردها دوست دارند رابطه جنسیشان دو طرفه و همراه با عشق و محبت باشد. رابطه جنسی یک طرفه که نتیجه اش صرفا ارگاسم مرد باشد و همسرش لذتی از آن نبرد یک رابطه جنسی بی کیفیت است که فقط منجر به ارضای جسمی شده ولی هنوز روح مرد در تشنگی باقی مانده است. مردها همیشه به روشهایی فکر میکنند که برای شریک جنسیشان حس خوشایندی داشته باشد و بتواند منجر به تحریک او شود ، لذت دادن به شریک جنسی از نگاه مردان به معنی موفقیت و توانایی آنها در رخت خواب است که میتواند روح و روان آنها را ارضا کند.

رابطه جنسی برای مردان مثل ابراز عشق است

رابطه جنسی بعد از پایان یک روز پردغدغه و خسته کننده برای مردها به معنی ابراز عشق و محبت و صمیمت بین زوجین است. هیچ چیزی بیشتر از همراهی پرشور یک مرد در رختخواب نمیتواند به او احساس دوست داشته شدن و عشق ورزی بدهد. از نظر مردان رابطه جنسی برای پایداری محبت و صمیمیت بین زوجین ضروری و راهی برای ابراز عشق است.

بیان احساسات با مردان

مردان خیلی اوقات رابطه جنسی را راه حلی برای رفع مشکلات و بیان احساساتشان میدانند ممکن است مردی بخواهید مشکلات و ناراحتی هایی که در طول روز در محل کارش داشته است را با رابطه جنسی به فراموشی بسپارد و استرسش را کاهش دهد.

ممکن است به خاطر رفتار نامناسب با شریک عاطفی اش به جای این که با زبان معذرت خواهی کند از رابطه جنسی استفاده کند.

زن ها تا زمانی که احساس خوشایندی به زندگی یا احساس رضایت عاطفی از شوهرشان نداشته باشند نمیتوانند رابطه جنسی داشته باشد در حالی که مردان رابطه جنسی را به عنوان مسکنی برای مشکلات می بینند.

تاثیر رابطه زناشویی بر خلق و خوی مردان

رابطه جنسی با کیفیت میتواند روی اعصاب و خلق و خوی افراد تاثیر مثبت داشته باشد. رابطه جنسی با کیفیت منظم و دائمی باعث می شود که زن و شوهر احساس رضایت از ازدواجشان داشته باشند و اخلاقشان بهتر شود.

بر اساس تحقیقات انجام شده زن و شوهرهایی که عصبانی هستند و بیشتر جر و بحث میکنند ، مشکلات بیشتری در رابطه جنسیشان دارند.

رابطه جنسی با کیفیت باعث بهبود ارتباط عاطفی مرد با همسرش می شود.

یکی از هورمون هایی که در رابطه جنسی به خصوص در زمان معاشقه ترشح می شود هورمون اکسی توسین است.

این هورمون باعث ایجاد احساس دلبستگی و تعهد می شود ، اگر میخواهید اکسی توسین بیشتری در بدن همسرتان ترشح شود ، هنگام معاشقه بیشتر او را نوازش کنید و در آغوش بگیرید و لمس فیزیکی بیشتری (مالیدن و خوردن و لیسیدن اندام های جنسی و غیر جنسی) در اندام های مختلف بدن داشته باشید.

با این که ترشح این هورمون در بدن زنان بیشتر از مردان است ولی روی مردان هم تاثیر زیادی دارد و باعث می شود ابراز محبتشان بیشتر شود و گارد دفاعیشان در مقابل شریک جنسیشان پایین بیاید.

تاثیر رابطه زناشویی بر اخلاق مردان جنبه های متفاوتی دارد از جمله :

کاهش استرس : فعالیت جنسی باعث کم شدن فشار خون و کنترل استرس می شود. از آنجا که در زندگی مدرن مردان بسیار بیشتر از زنان تحت تاثیر استرس ، اعصابشان به هم می ریزید کاهش استرس میتواند تاثیر مستقیمی بر بهبود اخلاقشان داشته باشد. زندگی با استرس کمتر منجر به صمیمیت بیشتر زوجین خواهد شد.

افزایش اعتماد به نفس : بعد از یک رابطه جنسی با کیفیت که علاوه بر جسم ، روح فرد را هم ارضا کند ، احساس خشنودی و رضایت فوق العاده خواهید داشت که منجر هب افزایش اعتماد به نفس می شود در نتیجه شوهرتان علاقه و محبت بیشتری نسبت به شما در خودش احساس میکند و در مقابل بسیاری از مشکلات زندگی ایمن می شود. افزایش اعتماد به نفس از آنجا که باعث می شود فرد احساس رضایت بیشتری نسبت به خودش داشته باشد منجر به بهبود اخلاق و رفتارش با شما می شود.

افزایش صمیمیت جنسی : یکی از نتایج رابطه جنسی با کیفیت برای مردها و زنها بالا رفتن برانگیختگی جنسی و تحریک پذیری در آنها نسبت به شریک جنسیشان است. زوجی که به طور منظم رابطه جنسی دارند و از آن لذت می برند تمایل بیشتری برای این که رابطه را در یک بستر عاشقانه تکرار کنند ، پیدا خواهند کرد.

نوعی پیوند جسمی و روانی در این زوجین برقرار می شود که صمیمیت جسمی بین آنها را افزایش میدهد.

بهبود رابطه عاطفی : رابطه جنسی منظم باعث افزایش سطح هورمون اکسی توسین در بدن زوجین می شود که نتیجه آن احساس رضایت از زندگی است. مردی که میزان هورمون اکسی توسین بدنش بالا باشد بخشندگی و سخاوت بیشتری خواهد داشت و مسلما روابطه عاطفی بسیار بهترین با همسرش دارد و بیشتر به نیازهای او توجه می کند.

منبع: بیتوته

483140