محسنی بندپی:

فرمان عفو رهبری باعث کاهش فاصله بین حاکمیت و مردم می شود

یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که فرمان عفو رهبری باعث همبستگی ملی، افزایش وحدت و کاهش فاصله بین حاکمیت و مردم می شود.

تصویر فرمان عفو رهبری باعث کاهش فاصله بین حاکمیت و مردم می شود

محمدعلی محسنی بندپی با اشاره به فرمان عفو مقام معظم رهبری گفت: همواره درایت مقام معظم رهبری در بزنگاه های مختلف وجود داشته است؛ این بار هم تصمیم حکیمانه و پدرانه رهبری باعث شد تا گسست بین ملت و دولت کمتر شده و اتحاد و همبستگی بین حاکمیت و مردم افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: باید از فرمان عفو رهبری هم جوانانی استفاده کنند که دچار هیجان و احساس شده و خطایی مرتکب شدند و هم مسئولان که به دغدغه‌های مردم توجه بیشتری داشته باشند؛ این عفو برای هر دو طرف پیام دارد یعنی هم جوانانی که با هیجان و احسان وارد میدان شده و به اموال عمومی آسیب زدند و هم مسئولان در هر سه قوه که به خواسته های مردم بیشتر توجه کنند.

این نماینده مجلس همچنین گفت: جدا از تحرکات معاندان، در چند ماه اخیر تعداد قابل توجهی به واسطه ناکارآمدی و یا ضعف مدیریت دولت ها اعتراضاتی داشتند؛ آمارهایی همچون بیکاری، خروج نخبگان ، عدم تمایل جوانان به ازدواج و وضعیت تامین مسکن همه نشان می دهد که نتوانستیم از تمامی ظرفیت‌های کشور استفاده کنیم البته که تحریم و کرونا و عدم تحقق درآمدهای نفتی و غیرنفتی دولت این شرایط را تشدید کرده است.

وی در جمع بندی بیان کرد: عفو رهبری فرصت مغتنمی است تا هر دو گروه جوانان و مسئولان در هر سه قوه به نقطه اول برگشته و در رفتارهای خود تجدیدنظر کنند؛ مسئولان باید از این ظرفیت استفاده حداکثری کرده و بیشتر به دغدغه‌های جوانان توجه شود. در نهایت می توان گفت که فرمان عفو رهبری باعث همبستگی ملی و افزایش وحدت و کاهش فاصله بین حاکمیت و مردم می شود.

462584