حضور مردم به‌ خاطر کشور است

مردم حاضرند برای کشور، سرزمین و باورهایشان هرگونه هزینه‌ای را پرداخت کنند. مردم چون هوشمند هستند سعی می‌کنند پشت حمایت از کشور‌، آرمان‌ها باورهایشان را خالی نکنند.
تصویر حضور مردم به‌ خاطر کشور است

به گزارش سایت خبری پرسون، سید فاضل موسوی فعال سیاسی اصلاح‌ طلب در یادداشتی نوشت: اینکه مردم در انتخابات یا راهپیمایی‌ها شرکت می‌کنند نشان دهنده این است که مردم تحت هر شرایطی یک سری اصول و چارچوب‌ها را هیچ وقت کنار نمی‌گذارند. یک بار با آن عظمت که در تاریخ بی‌‌سابقه است یک انقلاب شکوهمند را رقم زدند.

بالاخره مشکلات عدیده‌ای مثل تورم، بیکاری، نابسامانی اقتصادی و... وجود دارد. اما مردم با همه این اوصاف نمی‌خواهند سرنوشت کشور را به دست کسانی بسپارند که هیچ‌کس تا به امروز آینده‌ روشنی را برایشان مطرح نکرده و در نهایت نتوانند امور کشور را در حوزه‌های مختلف جمع و حل و فصل کنند. حال اینکه عده‌ای در خارج از کشور تحرکاتی انجام می‌دهند و از کشورهای غربی‌ می‌خواهند به ایران حمله کنند و تحریم‌ها را سخت و بیشتر کنند که تاثیر این مسائل صرفا روی زندگی و معیشت مردم است.

لذا این مجموعه‌ها نیز نمی‌توانند خیرخواه مردم و کشور باشند. از این رو است که با این ایده‌ها موافق نیستند. مردم دنبال یک رفتار هوشمندانه و عاقلانه‌ای از سوی مسئولان هستند که بتوانند از عهده حل مشکلات کشور برآیند.

به شهادت اسناد و کسانی که در انقلاب بودند 98 درصد مردم به جمهوری اسلامی رأی دادند و اینکه امروز هم نسبت به سایر جریان‌ها تردید دارند به‌خاطر قول و وعده‌هایی است که در داخل از سوی مسئولان داده شد، اما خیلی ضعیف به آن عمل شد.

با این حال مردم حاضرند برای کشور، سرزمین و باورهایشان هرگونه هزینه‌ای را پرداخت کنند. مردم چون هوشمند هستند سعی می‌کنند پشت حمایت از کشور‌، آرمان‌ها باورهایشان را خالی نکنند.

لذا مسئولان این حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را به حساب خود و عملکردهایشان نگذارند که فکر کنند مردم به‌خاطر تقدیر از عملکرد آنها به راهپیمایی آمده‌اند. تورم آنقدر زیاد است که زندگی مردم تحت فشارهای شدید است و همین یک مساله کافی است که مردم نسبت به عملکرد برخی مسئولان ناراضی باشند.

منبع: آرمان ملی

462464