راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن نقشه‌ دشمنان را بر باد می‌دهد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نقشه‌های شوم دشمنان را بر باد می‌دهد.
تصویر راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن نقشه‌ دشمنان را بر باد می‌دهد

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال یک هزار و ۴۰۰ برنامه شاخص در ۴۴ محور در سطح استان گلستان برنامه‌ریزی کردیم، اظهار کرد: محوریت و رویکرد اصلی این برنامه‌ها جهاد تبیین بود که یکی از نیازهای ضروری و فعلی کشور است.

وی افزود: در دهه فجر امسال نشست‌های مختلف مردمی به منظور تبیین مسائل در شهرستان‌ها و روستاهای مختلف استان گلستان برگزار شده که امیدوارم منجر به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه در اعتکاف امسال جمعیت قابل توجهی از مردم گلستان حضور داشتند، تصریح کرد: پس از سه سال شیوع کرونا و وقفه در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف، امسال بیش از ۱۲ هزار گلستانی در این مراسم روح‌بخش شرکت کردند که از این تعداد بیش از سه هزار نفر دانش‌آموز بودند.

گرزین با اشاره به اینکه در مراسم معنوی اعتکاف برگزاری نشست‌های تبیینی را به طور ویژه در دستور کار قرار دادیم، تاکید کرد: حال که مراسم معنوی اعتکاف به اتمام رسیده امیدوارم معتکفین پرچم جهاد تبیین را به دست بگیرند و دیگران را برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری کاروان‌های قرآنی فجر انقلاب، جشن‌های مردمی و نشست‌های تبیینی و بصیرتی بخشی از برنامه‌های ما در دهه فجر امسال بود، خاطرنشان کرد: هیئات مذهبی، مجموعه‌های قرآنی،‌مبلغان و مداحان نیز برای برپایی هر چه بهتر راهپیمایی ۲۲ بهمن پای کار آمده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با تاکید بر اینکه در ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی، علاقه مردم ایران به ویژه نوجوانان و جوانان به نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر و عمیق‌تر شده است، متذکر شد: دشمن در ماه‌های گذشته به خیال خام خود تصور کرد، توانسته بین مردم و نظام اسلامی فاصله ایجاد کند که توطئه‌های شوم آنها با هوشیاری مردم ناکام ماند.

گرزین با بیان اینکه حضور پرشور و خودجوش مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه‌گویان است و بار دیگر به آنها اثبات خواهد کرد که نقشه‌های آنها بر باد رفته است، گفت: ان‌شاءالله در ۲۲ بهمن امسال تاریخی‌ترین روز در طول ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی به ثبت می‌رسد.

وی ادامه داد: امسال به فضل الهی در سطح شهرها و حتی روستاهای استان گلستان شاهد برگزاری راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن خواهیم بود تا بار دیگر عمق ارتباط مردم با انقلاب اسلامی ایران به نمایش گذاشته شود.

462047