وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

جشنواره فیلم فجر به صورت جدی متحول شده است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تحولی جدی در حوزه محتوای جشنواره فیلم فجر خبر داد.
تصویر جشنواره فیلم فجر به صورت جدی متحول شده است

به گزارش سایت خبری پرسون، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره فجر امسال با تحول جدی در حوزه محتوا برگزار شد و آثار زیادی در حوزه دفاع مقدس و فرماندهان شهید آن تولید و به جشنواره راه یافته است.

محمدمهدی اسماعیلی پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: در یک سال و نیم گذشته از عمر دولت بیشتر اهداف فرهنگی و هنری دولت که وعده داده شده بود محقق شده است.

وی افزود: امروز می‌توان گفت که ریل گذاری حوزه فرهنگ کشور به سمت مطالبات مقام معظم رهبری که بارها تاکید داشته‌اند تغییر کرده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: مقام معظم رهبری عملکرد حوزه فرهنگ در دولت سیزدهم را یکی از رویکردهای موفق دولت سیزدهم دانسته‌اند.

وی بیان کرد: تحقق عدالت فرهنگی یکی از اهداف اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در همین راستا قرارگاه محرومیت زدایی از فرهنگ با هدف برگزاری دوره‌های آموزشی و هنری رایگان در مناطق محروم فعال شده است.

اسماعیلی تاکید کرد: باید زبان فرهنگ و هنر در خدمت جهاد تبیین و روایت دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی باشد.

وی در پایان یادآور شد: جشنواره فجر امسال با تحول جدی در حوزه محتوا برگزار شد و آثار زیادی در این جشنواره در حوزه دفاع مقدس و فرماندهان شهید آن تولید و به جشنواره راه یافته است.

منبع:مهر

462084