پیش بینی هواشناسی همدان سه شنبه 18 بهمن 1401

گزارش هواشناسی همدان سه شنبه 18 بهمن 1401 نشان دهنده این است که در برخی از ساعات بارش برف را به ویژه در نیمه غربی استان خواهیم داشت.
تصویر پیش بینی هواشناسی همدان سه شنبه 18 بهمن 1401

به گزارش سایت خبری پرسون، کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: از بعدازظهر سه شنبه تا صبح پنج شنبه بارش‌ها عمدتاً به شکل برف بوده و در برخی از ساعات بارش برف را به ویژه در نیمه غربی استان خواهیم داشت. محمدحسن باقری شکیب گفت: در برخی از ساعات روز سه شنبه علاوه بر بارش‌های پراکنده و خفیف وزش باد شدید را نیز در استان خواهیم داشت و از بعدازظهر سه شنبه تا صبح پنج شنبه بارش‌ها عمدتاً به شکل برف بوده و در برخی از ساعات بارش برف را به ویژه در نیمه غربی استان خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه، به دلیل وزش باد و کولاک و برف را در گردنه‌های استان پیش بینی می‌کنیم؛ افزود: از روز پنج شنبه و جمعه کاهش محسوس دما را در استان داریم و دماغ کمینه در برخی از نقاط استان برای صبح جمعه به منفی ۱۴ درجه هم خواهد رسید. کارشناس هواشناسی استان همدان یادآور شد: روز گذشته اسدآباد با دمای ۹ درجه گرم‌ترین شهر و صبح امروز شهرستان رزن و شهر شیرین سو با دمای منفی ۶ درجه سردترین شهرهای استان گزارش شدند.

باقری شکیب بیان کرد: تغییرات دمایی در استان همدان بین ۶ و منفی ۵ درجه بود و امشب نیز در سردترین ساعات دمای هوا در همدان به منفی ۲ درجه خواهد رسید.

منبع:مهر

461489