برف این مناطق زنجان را می‌پوشاند!

جزئیات بارش برف و باران در برخی مناطق زنجان را در این گزارش مشاهده می کنید.
تصویر برف این مناطق زنجان را می‌پوشاند!

به گزارش سایت خبری پرسون، مدیرکل راهداری استان زنجان وضعیت راه‌های استان زنجان را از نظر بارندگی تشریح کرد. جعفر قزوینیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ، اظهار داشت: در حال حاضر بارش پراکنده برف و وقوع کولاک مقطعی در برخی از محورهای استان زنجان وجود دارد. وی ادامه داد: محورهای زنجان- بیجار، زنجان - دندی - تخت سلیمان، زنجان - طارم، زنجان - تهم - چورزق و نهایتاً محور نیک پی - ماهنشان، برفی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان یادآور شد: همچنین وقوع کولاک مقطعی در محورهای سلطانیه - خدابنده - همدان و همینطور محور ابهر - خدابنده دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه راهداران زحمتکش علی رغم کمبود ماشین آلات به صورت جهادی در آماده‌باش کامل حضور دارند، گفت: طی چند روز گذشته بیش از 5 هزار کیلومتر از جاده‌های اصلی و فرعی استان برف‌روبی شدند.

امدادرسانی هلال احمر برای 99 خودروی گرفتار در برف و کولاک

همچنین سید قاسم موسوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های امداد و نجات هلال احمر برای 99 خودرو و سرنشینان گرفتار در برف و کولاک جاده های این استان امدادرسانی کردند.

وی گفت: با بارش شدید برف و وقوع کولاک در جاده های استان، 9 تیم عملیاتی با 28 امدادگر و نجاتگر در جاده‌های استان موفق به امدادرسانی برای 179 نفر از سرنشینان خودروهای گرفتار در برف و کولاک شدند.

موسوی خاطرنشان کرد: از هموطنانمان درخواست داریم در صورت گرفتار شدن دربرف و کولاک، حوادث و بلایا در هر ساعت از شبانه روز، برای دریافت خدمات امدادی با شماره 112 ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

منبع:تسنیم

460930