اعتراف ژنرال صهیونیست به ضعف مقابل محور مقاومت

ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی به ضعف این رژیم مقابل موشک‌ها و پهپادهای مقاومت از لبنان، سوریه، عراق، یمن و غزه اعتراف کرد.

تصویر اعتراف ژنرال صهیونیست به ضعف مقابل محور مقاومت

به گزارش سایت خبری پرسون، شبکه صهیونیستی «کان» به نقل از ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که این رژیم، توانایی مقابله هم‌زمان با موشک‌ها و پهپادهای مقاومت از لبنان، سوریه، عراق، یمن و غزه را ندارد.

شبکه صهیونیستی «کان» امروز چهارشنبه (۱۸ژوئیه) در گفت‌وگو با یکی از نظامیان رژیم اشغالگر درباره توانایی‌های ارتش «اسرائیل»، تاکید کرد که ارتش این رژیم آمادگی لازم برای مقابله با درگیری‌ها در چند جبهه را ندارد.

براساس گزارش وبگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، ژنرال «اسحاق بریک» در گفت‌وگو با کان تأیید کرد که «هرتسی هالوی»، رئیس جدید ستاد ارتش رژیم صهیونیستی، با چالش بزرگی مواجه است؛ او «لشکری ​​را تحویل می‌گیرد که آماده جنگ نیست. آن هم در مقابل سناریویی که باید هم‌زمان در پنج جبهه با هزاران موشک و پهپاد و جنگنده که می‌توانند از مرز عبور کنند، قرار گیرد».

بریک در ادامه توضیح می‌دهد: «ارتش اسرائیل آماده جنگ در پنج میدان همزمان علیه حزب‌الله لبنان و در سوریه علیه سوریه، یمن و عراق نیست؛ جایی که آن‌ها می توانند موشک شلیک کنند. علاوه بر حماس که می تواند از نیروی پیاده نظام و راکت در نوار غزه استفاده کند».

اوبا اشاره به اینکه «باید به انفجار اوضاع در کرانه باختری و وقوع تظاهرات توسط فلسطینیان ۴۸ توجه شود»، اذعان کرد: «ارتش اسرائیل خود را برای این جنگ آماده نکرده و اکنون چالش بزرگی برای تغییر جهت وجود دارد، در غیر این صورت وضعیت بسیار بد خواهد بود».

این در حالی است که چند روز پیش، «زیوی فرکش» ژنرال ذخیره سابق در ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی، اظهار داشت که «لشکر اسرائیلی اعتقاد ایران را تقویت می‌کند که اسرائیل نمی‌تواند برنامه راهبردی علیه خود را اجرا کند».

منبع:فارس

458010