انتقاد رام‌الله از سکوت برخی کشورهای در قبال جنایات صهیونیست‌ها

نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین بار دیگر خواستار توقف فوری تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه شد.

تصویر انتقاد رام‌الله از سکوت برخی کشورهای در قبال جنایات صهیونیست‌ها

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد اشتیه، نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در این باره اظهار کرد: از ابتدای تجاوز تا کنون ۱۰۰ خانواده نابود و متلاشی شده‌اند و صدها و حتی هزاران نفر نیز زیر آوار هستند.

طبق گزارش خبرگزاری سما، وی خواستار توقف فوری تجاوز به غزه و ایجاد گذرگاه‌های انسانی برای انتقال کمک‌های بشردوستانه و دارو به این باریکه شد.

اشتیه همچنین با تمجید از مواضع حمایتی برخی کشورها، از سکوت برخی کشورهای دیگر در قبال این جنایات انتقاد کرد و از آنها خواست که این سکوت را کنار بگذارند.

وی در ادامه از کشورهای حامی نسل کشی در نوار غزه نیز خواست که از حمایت از کشتار جمعی در نوار غزه دست بکشند و به قوانین و ارزش‌های انسانی پایبند باشند.

نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه تاکید کرد که این تشکیلات مانع از کوچاندن اجباری فلسطینی‌ها از سرزمین‌شان خواهد شد.

مقاومت فلسطین به رهبری گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس ۱۵ مهر عملیات غافلگیرکننده‌ای را تحت عنوان «طوفان الاقصی» آغاز کردند و همزمان با حملات راکتی، حمله زمینی را به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه غلاف غزه انجام دادند.

این عملیات امروز (دوشنبه) وارد بیست و چهارمین روز شده و حملات راکتی و موشکی مقاومت به سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به جنایات صورت گرفته علیه غیرنظامیان در نوار غزه همچنان ادامه دارد.

منبع: ایسنا

546153