بمباران بیمارستان غزه نشانه اوج خباثت رژیم صهیونستی است

کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در بیانیه ای تاکید کرد: بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه در تاریخ جنگ های دنیا بسیار کم سابقه و بلکه بی نظیر بوده و نشانه اوج خباثت این حکومت فاشیست و نژادپرست است.

تصویر بمباران بیمارستان غزه نشانه اوج خباثت رژیم صهیونستی است

به گزارش سایت خبری پرسون، متن بیانیه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به شرح زیر است:

«به نام خداوند یکتا و بی همتا

تاریخ رژیم غاصب و ظالم صهیونیستی، تاریخ خشونت ها و سراسر جنایت علیه زن و مرد، کودک و جوان و میلیون ها انسانی است که به جرم حق خواهی و دفاع از سرزمین خود فلسطین سرافراز آماج حملات و قساوت های این رژیم جعلی و منحوس قرار گرفتند.

اگرچه نظامیان صهیونیست به پشتیبانی حامیان خود به ویژه آمریکا در این چندین دهه از ارتکاب اعمال شنیعانه خود علیه مردم مسلمان و مظلوم فلسطین هیچ گاه تردید نکرده و آبرویی برای خود باقی نگذاشتند اما بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه که شب گذشته به وقوع پیوست در تاریخ جنگ های دنیا بسیار کم سابقه و بلکه بی نظیر بوده و نشانه اوج خباثت این حکومت فاشیست و نژادپرست است که می تواند به یاری خداوند متعال و به یوم حرکت توفنده مقاومت بی گمان انهدام این جانیان و رژیم خونخوار را سرعت بخشد، آزادی قدس شریف و تطهیر سرزمین های اشغالی از لوث وجود اشغالگران را به ارمغان آورد، رویای دیرینه ای که در شرف تحقق است و این جنایت آغازی برای آن است.

جنایت هولناکی که صدها زن، مرد، کودک، نوجوان، بیمار و ده ها تن از کادر درمان این بیمارستان را شهید و صدها تن دیگر را مجروح و مصدوم ساخت قلب امت اسلام را به درد آورد و ندای مظلومیت این ملت ستم کشیده را بار دیگر در عالم طنین افکن کرد.

این جنایت بزرگ بدون تردید تحمل ناپذیر بوده و امیدواریم پاسخی فراخور یافته و طومار حیات این ستمکاران را به زودی در هم پیچید و جبهه عظیم مقاومت را برای تحقق این هدف اسلامی، انسانی و تاریخی متحدتر و پرصلابت تر از قبل کند.

کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی عروج این شاهدان مظلوم عرصه مقاومت را تبریک و تسلیت گفته و برای بازماندگان آن ها که نه تنها خانواده های داغدار این عزیزان که دنیای اسلام و تمام آزادی‌خواهان جهانند از درگاه خداوند متعال تمنای صبر و اجر داشته و تنها تسلی این فاجعه بزرگ را انتقام از متجاوزان به حقوق سرزمین و شأن انسانی مردم استوار این خطه خونین می داند.

با آرزوی پیروزی رزمندگان شجاع اسلام و سلامتی و عزت روزافزون برای مقام معظم رهبری.»

منبع: مهر

544390