افشای روابط تجاری بن‌سلمان با رژیم صهیونیستی/ تاجران خونخوار پای معامله آمدند!

یک رسانه اسرائیلی از کانالی که شرکت‌های عربستانی برای مراودات تجاری خود با رژیم صهیونیستی بهره می برند، پرده برداشت.
تصویر افشای روابط تجاری بن‌سلمان با رژیم صهیونیستی/ تاجران خونخوار پای معامله آمدند!

به گزارش سایت خبری پرسون، یک رسانه صهیونیست از کانالی که شرکت‌های سعودی برای مراودات تجاری خود با اسرائل استفاده می‌کنند، پرده برداشت.

رسانه‌های فلسطینی به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم پست خبر دادند، شرکت‌های سعودی از طریق بحرین به دنبال سرمایه گذاری در اسرائیل هستند.

این رسانه صهیونیست به نقل از منابع آگاه خبر داد: شماری از شرکت‌های سعودی در حال بررسی انجام مراودات تجاری با اسرائیل هستند و این کار را از طریق و کانال بحرین انجام می‌دهند.

در ادامه این گزارش آمده است، اکثر توجه شرکت‌های سعودی به بخش فن‌آوری است، گرچه مدیران این شرکت‌ها حاضر به اظهار نظر در این رابطه نیستند.

به نوشته جروزالم پست، اقتصاد بحرین به شکل عمده‌ای به عربستان سعودی وابسته است امری که باعث می‌شود سرمایه گذاران سعودی با سهولت بیشتری با اسرائیل ارتباط برقرار کنند.

عربستان سعودی مهم‌‌ترین شریک تجاری بحرین محسوب شده و حجم سرمایه گذاری‌های سعودی در این کشور حدود 13 میلیارد ریال سعودی است و در حال حاضر سعودی‌ها در حدود 400 شرکت بحرینی سرمایه گذاری کرده‌اند و 43 شرکت سعودی نیز در بحرین به ثبت رسیده‌اند.

گفتنی است هر از چندگاهی گزارش‌‌هایی از روابط پشت پرده و سری محمد بن سلمان با رهبران رژیم صهیونیستی منتشر می‌شود، در حالی که برخی از رسانه‌ها هم از نزدیک شدن زمان علنی شدن این روابط هم سخن می‌گویند.

منبع:تسنیم

457270