بمباران مردم بی‌دفاع نشانه قدرت صهیونیست‌ها نیست

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: اکنون شاهدیم رمقی برای صهیونیست‌ها باقی نمانده است، اینکه از آسمان بر سر کودکان و زنان بمب پرتاب کنند، ناجوانمردی محض است و نشانه قدرت و عزت نیست
تصویر بمباران مردم بی‌دفاع نشانه قدرت صهیونیست‌ها نیست

به گزارش سایت خبری پرسون، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در تجمع ضدصهیونیستی مردم قزوین در محکومیت حمله وحشیانه به بیمارستان «المعمدانی» غزه که عصر چهارشنبه ۲۶ مهر، در میدان آزادی قزوین برگزار شد، ضمن تسلیت این حادثه تلخ، اظهار کرد: صهیونیست‌ها که خشن‌ترین و بی‌رحم‌ترین موجودات انسان‌نما نسبت به مؤمنین هستند هر کجا بروند مورد نفرین، ننگ و تحقیرند.

وی بیان کرد: قرآن آینده مسلمانان را روشن معرفی کرده و در آیه ۳۹ سوره انفال خطاب به مؤمنان می‌فرماید آنقدر با کافران بجنگید تا دیگر فتنه و فسادی نماند، به فرموده امام(ره) اسرائیل غده سرطانی است که پیکر اسلام را رنجور می‌کند، این غده سرطانی باید از جهان برچیده شود و صهیونیست‌ها باید آنقدر کشته شوند تا خودشان رفتن را ترجیح بدهند.

امام جمعه قزوین گفت: خدای متعال در آیه ۱۴۱ سوره نساء می‌فرماید خداوند هیچگاه برای کافران نسبت به اهل ایمان راه تسلّط باز نخواهد نمود، اگر سلطه پیدا کردند به این خاطر است که ما به دستورات قبلی عمل نکرده‌ایم، هفتاد و چند سال پیش که این جرثومه فساد در سرزمین‌های مسلمانان لانه کرد، همان زمان باید با آن‌ها برخورد می‌شد، امروز نیز شاهدیم به محض این‌که مسلمانان به آن‌ها حمله کردند، در پناهگاه‌هایشان خزیدند، فرار کردند و هیچ مقاومتی نکردند.

وی افزود: اکنون شاهدیم رمقی برای صهیونیست‌ها باقی نمانده است، اینکه از آسمان بر سر کودکان و زنان بمب پرتاب کنند، ناجوانمردی محض است و نشانه قدرت و عزت نیست.

شهادت ۳۳ هزار کودک در ۷۰ سال

آیت‌الله عابدینی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها به جز حملات اخیری که به غزه داشته‌اند، طی هفتاد و چند سال گذشته ۳۳ هزار کودک را به شهادت رسانده‌اند، با این حال قرآن آینده را روشن معرفی می‌کند و در آیه ۱۳۹ سوره آل‌عمران به مسلمانان می‌فرماید سست نشوید و غمگین نباشید.

وی تأکید کرد: زمانی که حرکت‌هایی مانند بمباران بیمارستان از صهیونیست‌های جنایتکار سر می‌زند، خروجی آن طوفان‌الاقصی را پشتیبانی می‌کند، زیرا این حرکت‌ها به مبارزان خط مقدم دل و جرأت می‌دهد.

امام جمعه قزوین در پایان گفت: این تجمع‌ها در شهرها و استان‌های مختلف کشور ما، کشورهای مسلمان و حتی کشورهای غیرمسلمان یک معنای واضح و پیام جدی برای دشمنان دارد، آن پیام یک رفراندوم جهانی است، این رفراندوم رعدوبرقی است که پس از آن باران سیل‌آسا و سیل بنیان‌کن علیه صهیونیست‌ها به راه خواهد افتاد.

منبع: ایسنا

544402