هشدار / قطع برق مشترکان پرمصرف در خراسان شمالی

مدیر عامل شرکت برق خراسان شمالی از شهروندان استان در استفاده از مصرف بهینه برق و همیاری این شرکت در تامین برق پایدار در پیک برق زمستانی قدردانی کرد و نسبت به قطع برق به ادارات و مشترکان پرمصرف هشدار داد.
تصویر هشدار / قطع برق مشترکان پرمصرف در خراسان شمالی

به گزارش سایت خبری پرسون،حسن چاهی اظهار کرد: شهروندان این استان همچون دوره های گذشته با استفاده از مصرف بهینه برق، این شرکت را در تامین برق پایدار یاری کرده اند و امیدوار هستیم که صنایع استان و سازمان های دولتی و خصوصی نیز با کاهش مصرف برق این شرکت را در گذر موفق از پیک زمستانی همراهی کنند.

وی با هشدار به سازمان ها و مراکزی که مصرف برق خود را نسبت به سال گذشته کاهش نداده اند، گفت: متاسفانه برخی از سازمان و مراکز دولتی با وجود اخطارهای مکرر هیچ گونه اقدامی در این خصوص نکرده اند که با ادامه این روند، برق آن ها قطع خواهد شد.

چاهی افزود: تعدیل در روشنایی معابر عمومی شهری و بوستان های این استان نیز در راستای کاهش میزان مصرف برق انجام شد که ۲.۳ مگاوات برق صرفه جویی شد.

وی تعداد چراغ های معابر شهری، جاده ای و فضای بوستان های این استان در اجرای این طرح را ۱۷ هزار و ۶۲۶ مورد بیان کرد و گفت: طرح تعدیل روشنایی معابر عمومی شهری در کشور از ابتدای زمستان اجرا شد و سهم خراسان شمالی در شبانه روز ۲ مگاوات صرفه جویی تعیین شده بود اما با اقدامات لازم و برنامه ریزی انجام شده بیش از این سهمیه صرفه جویی شد.

منبع:ایسنا

455786