علیه خشونت خانگی

صحبت‌های پنه لوپه کروز در جشنواره ونیز

حرف های پنه لوپه کروز را در جشنواره ونیز که با فیلم «بی‌کرانگی» ساخته امانوئل کریساله حضور دارد بخوانید.
تصویر صحبت‌های پنه لوپه کروز در جشنواره ونیز

به گزارش سایت خبری پرسون، پنه لوپه کروز عنوان کرد: «زنان بسیاری در سرتاسر جهان هستند که در خانه‌هایشان گرفتار شده‌اند و روبروی فرزندانشان تنها تظاهر به درست بودن اوضاع می‌کنند و تلاش می‌کنند نشان دهند هیچ چیز بد نیست. این روش بقای آن‌هاست.»

پنه لوپه کروز امروز با فیلم «بی‌کرانگی» ساخته امانوئل کریساله در جشنواره ونیز حضور داشت، فیلمی که در ایتالیای 1970 اتفاق می‌افتد و روایتگر زندگی یک مادر با سه فرزندش با شوهر خشنش است که در نهایت سر از یک بیمارستان روانی درمی‌آورد. کروز این شخصیت را نمادی از بسیاری از زنان سرتاسر جهان دانست و گفت: «زنان بسیاری در سرتاسر جهان هستند که در خانه‌هایشان گرفتار شده‌اند و روبروی فرزندانشان تنها تظاهر به درست بودن اوضاع می‌کنند و تلاش می‌کنند نشان دهند هیچ چیز بد نیست. این روش بقای آن‌هاست.»

کروز درباره بازی در نقش زنان هم گفت: «من در نقش مادران زیادی بازی کرده‌ام، من با پدرو آلمادوار 7 فیلم ساخته‌ام که در 5تایشان مادر بودم. این تصادفی نیست. من حس قوی مادرانگی دارم. و برایم واقعا جالب است که در هر خانواده‌ای چه اتفاقی می‌افتد.»

کروز بازیگر اسپانیایی در این فیلم به زبان ایتالیایی حرف می‌زند. او در این خصوص عنوان کرد: «وقتی ۱۸ یا ۱۹ ساله بودم گزینه بازیگری در پروژه‌های ایتالیایی بودم بنابراین این زبان را یاد گرفتم. همیشه زبان‌های خارجی را دوست داشته‌ام. همیشه تحقیق در مورد لهجه‌ها را دوست داشته‌ام. و هرچه بیشتر کار می‌کنم بیشتر یاد می‌گیرم و این در مواقعی که با دیگران ارتباط برقرار می‌کنید مفید است.»

منبع: سینمادیلی

414947