«جنگ جهانی سوم» در جشنواره ونیز

روز گذشته از تیزر فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» که با سرمایه‌گذاری نماوا و نماآگهی ساخته شده، در آستانه نمایش این فیلم در هفتاد و نهمین جشنواره ونیز رونمایی شد.

تصویر «جنگ جهانی سوم» در جشنواره ونیز

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی نماوا، کارگردانی، تهیه‌کنندگی و تدوین « جنگ جهانی سوم » برعهده هومن سیدی است و هومن سیدی، آرین وزیردفتری و آزاد جعفریان نویسندگان این فیلم سینمایی هستند.

عوامل«جنگ جهانی سوم» که در جشنواره حضور دارند به شرح زیر معرفی می‌شوند:

تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: هومن سیدی، مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمانفر، بازیگران: محسن تنابنده، ندا جبرائیلی، مهسا حجازی، نوید نصرتی، طراحی‌صحنه: محسن نصرالهی، طراح لباس: الهام معین، نماینده سرمایه‌گذاران: آیدا مصباحی.

همچنین عرضه و پخش بین‌المللی فیلم نیز بر عهده محمد اطبایی (مستقل‌های ایرانی) است.

این فیلم سینمایی در تاریخ ۷ سپتامبر ساعت ۱۴:۳۰ در سالن دارسانا در بخش رقابتی افق‌ها (اوریزانته) به صورت رسمی نمایش داده می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که «شکیب یک کارگر روز مزد بی‌خانمان است که هرگز نتوانسته با از دست دادن همسر و پسرش در زلزله سال‌ها پیش کنار بیاید. او اکنون در پشت صحنه یک فیلم مشغول به کار است. محل ساخت‌وسازی که او امروز در آن کار می‌کند به لوکیشن فیلمی درباره جنایات هیتلر در طول جنگ جهانی دوم تبدیل می‌شود.»

جشنواره فیلم ونیز قدیمی‌ترین جشنواره سینمایی جهان است که از تاریخ ۳۱ آگوست تا ۱۰ سپتامبر در جزیره لیدو ونیز برگزار می‌شود.

415369