هفته دولت یادآور رشادت های شهدای دولت است

امام جمعه اراک گفت: هفته دولت یادآور خاطره شهید رجایی‌ها و شهید باهنرها و یادآور جنایت جنون آمیز منافقان کوردل است.
تصویر هفته دولت یادآور رشادت های شهدای دولت است

به گزارش سایت خبری پرسون، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف آبادی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مصلی بیت‌المقدس اراک با اشاره به هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت یادآور خاطره شهید رجایی‌ها و شهید باهنرها و یادآور جنایت جنون آمیز منافقان کوردل است.

وی افزود: دشمنان گمان کردند با شهادت رجایی‌ها و باهنرها و دیگر مردان بزرگ می‌توانند انقلاب اسلامی را نبود کنند اما با رهنمودهای امام راحل به عنوان سکاندار و ستون فقرات انقلاب، ضربه‌ای به این نظام وارد نشد و انقلاب اسلامی در برابر نقشه‌های پلید و خصمانه دشمنان حفظ شد.

امام جمعه اراک با اشاره به همه گیری و گسترش ویروس کرونا در کشور عنوان کرد: شیوع کرونا باعث شد تا شرایط سختی بر جامعه تحمیل شود اما با واکسیناسیون گسترده از تلفات ناشی از این ویروس در کشور جلوگیری شد.

آیت‌الله دری‌نجف آبادی با بیان اینکه یکی از مهمترین موفقیت‌های دولت در یک سال گذشته بهبود شرایط کرونایی بود، ادامه داد: در یکسال گذشته بیش از ۱۵۲ میلیون دز واکسن تزریق شده که این مهم اقدام بزرگی است.

وی بیان کرد: اقدامات بسیار خوب دولت در یک سال گذشته در حالی بود که اتفاقات مختلفی نیز مانند سیل، زلزله و مشکلات جانبی دیگر هم در کشور رخ داد.

امام جمعه اراک با بیان اینکه افزایش تولید برق در دستور کار دولت قرار دارد، گفت: در دولت سیزدهم با وجود مشکلاتی در حوزه برق، هیچ خاموشی در برق خانگی صورت نگرفت و دولت افزایش تولید برق را در دستور کار جدی دارد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ضمن تسلیت ایام شهادت امام سجاد (ع) گفت: عمر ۳۵ ساله امام سجاد (ع) پس از واقعه کربلا از بحرانی‌ترین دوران تاریخ اسلام است و هرچه در خصوص مجاهدت و فداکاری امام سجاد (ع) سخن گفته شود بازهم کم است.

وی بیان کرد: در خصوص سفر زائرین اربعین حسینی برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته و برنامه‌ریزی‌های جمهوری اسلامی برای اعزام پنج میلیون نفر در آئین معنوی پیاده‌روی اربعین است.

امام جمعه اراک تصریح کرد: موکب‌ها در استان مرکزی و در مسیر رفت و برگشت باید آمادگی لازم را برای خدمت‌رسانی به زائران داشته باشند.

411436