معرفی سرپرست معاونت شعر و ادبیات داستانی

ابراهیم اسماعیلی اراضی با حکم مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات به عنوان سرپرست معاونت شعر و ادبیات داستانی این موسسه معرفی شد.

تصویر معرفی سرپرست معاونت شعر و ادبیات داستانی

به گزارش سایت خبری پرسون، علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، با صدور حکمی ابراهیم اسماعیلی اراضی را به عنوان سرپرست معاونت شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب کرد.

در حکم رمضانی خطاب به ابراهیم اسماعیلی اراضی آمده است:

«با استعانت از خداوند متعال؛ نظر به مراتب شایستگی‌ها، سوابق ادبی و مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان «سرپرست معاونت شعر و ادبیات داستانی» مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب می‌شوید.

لازم است نسبت به ارتقا کیفی و کمی فعالیت‌ها، با در نظر داشت اولویت اصلی حمایت و تقویت جریان‌های فعال و متعهد به ارزش‌های انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی و اقدام نمائید.

اهتمام بر ارتباط مستمر با فرهیختگان حوزه شعر و ادبیات و افراد صاحب‌نظر، هماهنگی و همفکری با مجموعه کارشناسان حوزه مربوطه و به‌روز رسانی فعالیت‌های آن مجموعه مورد انتظار است.

فرصت را مغتنم شمرده و ضمن قدردانی از زحمات جناب حجت الاسلام آقای مسعود دیانی در مدت تصدی این معاونت، ضمن پذیرش استعفا، دعاگوی شفای عاجل ایشان از خداوند منان هستیم.

مزید توفیقات جنابعالی را از خداوند منان خواستارم.

همچنین ابراهیم اسماعیلی اراضی هم اکنون مدیریت دفتر شعر معاونت شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران را نیز برعهده دارد.

408623