درگذشت راوی کتاب «آبادان لین یک»

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی درگذشت مرحوم حاج سیدکریم حجازی مسئول بنیادشهید آبادان در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

تصویر درگذشت راوی کتاب «آبادان لین یک»

به گزارش سایت خبری پرسون، حاج سیدکریم حجازی مسئول بنیادشهید آبادان در دوران دفاع مقدس در روز جمعه و در شب اول ماه محرم به دیار باقی شتافت. به همین مناسبت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی درگذشت مرحوم حاج سیدکریم حجازی را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسمه‌تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت یار و یاور خانواده های معظم شهدا و جانبازان، حاج سیدکریم حجازی موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

مرحوم حاج سیدکریم حجازی، مسئول بنیادشهید آبادان در دوران دفاع مقدس بود و در طول دوران خدمت خود با همراهی و پیگیری‌های مستمر همواره برای آسایش و کاهش آلام و دردهای خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان قدم برمی‌داشت و امروز بعد از سال‌ها فراق به همرزمان شهید خود پیوست.

مرحوم سیدکریم حجازی در دوران پس از جنگ نیز دست از تلاش بر نداشت و سال ها مجاهدت خود و هشت سال مقاومت مردم آبادان در دوران دفاع مقدس را در کتاب «آبادان لین یک» روایت کرد و به عنوان یک گنجینه پر ارزش برای فرزندان این سرزمین به یادگار گذاشت.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس درگذشت این رزمنده و جانباز دفاع مقدس را به خانواده محترم و دوستان و یارانش تسلیت و تعزیت عرض کرده و علو درجات آن مرحوم را از خداوند تبارک‌وتعالی مسئلت می‌نماید.

408283