پیام سرلشگر باقری به بیست و یکمین دورة جایزه ملی انتخاب بهترین کتاب دفاع‌ مقدس

کتاب یکی از زیباترین و مهم‌ترین جلوه‌‌های فرهنگ بشری و وسیله انتقال علوم و معارف به جامعه انسانی است.
تصویر پیام سرلشگر باقری به بیست و یکمین دورة جایزه ملی انتخاب بهترین کتاب دفاع‌ مقدس

به گزارش سایت خبری پرسون، پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در آیین بیست و یکمین دورة جایزه ملی انتخاب بهترین کتاب دفاع‌مقدس قرائت شد.

بسم الله الرحمن الرحیمن

والقلم و ما یسطرون

کتاب یکی از زیباترین و مهم‌ترین جلوه‌‌های فرهنگ بشری و وسیله انتقال علوم و معارف به جامعه انسانی است.

شکوه این ارزش در تابش آیات نورانی قران کریم متجلّی شده است که خداوند متعال به قلم و حرمتش سوگند یاد کرده و معجزه جاوید آخرین سفیر سعادت بشری را کتاب قرار داده است.

تأکیدات پیوسته مقام معظّم رهبری(مدظله‌العالی) بر کتاب‌خوانی و تشبیه فرهنگ به«فضایی که در آن تنفس می‌کنیم» مسیری روشن را فراروی همگان ترسیم کرده است که امیدوارم با تلاش و همت جهادی و همیاری همه متولیان فرهنگی، روزبه‌روز شاهد رشد و فراگیری فضیلت نوشتن و کتابخوانی به عنوان یک فرهنگ ماندگار و میراث ملی باشیم.

در گام دوم انقلاب اسلامی که جهان سلطه و زیادت خواه، با استفاده از رسانه های نوین به جنگ تمام عیار ترکیبی و شناختی با جبهه مقاومت به ویژه با ملت خداجوی ایران برخاسته است، با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های تخصصی وعلمیِ صاحبان اندیشه و ذوق و قلم، بر ایشان فرض است با تلاش مضاعف در راستای تبیین ، تفسیر و توصیف هوشمندانه و خردورزانه فرهنگ و ارزش های والای دفاع مقدس و مقاومت برای جامعه تشنه حقیقت، به صیانت و پاسداری از آن گنجینه تمام ناشدنی پرداخته تا از گزند آفات دروغ و تحریف مصون بماند.

امیدوارم خداوند حکیم به آحاد نویسندگان، پژوهشگران، شاعران و ناشران فرهیخته و متعهد و دست‌اندرکاران بیست و یکمین دوره جایزه ملی انتخاب بهترین کتاب دفاع‌مقدس، توفیق استمرار مکتب و راه نورانی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) ، را عنایت فرماید. رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سرلشکر پاسدار محمد باقری

منبع: پرسون

612736

مطالب مرتبط