سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های اراک خبر داد؛

طرح جمع آوری متکدیان آرامستان های اراک

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های اراک از آغاز طرح جمع آوری متکدیان آرامستان های اراک خبر داد.
تصویر طرح جمع آوری متکدیان آرامستان های اراک

به گزارش پرسون از مرکزی، مسعود آقازیارتی سرپرست‌ سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری اراک گفت: از آنجا که حضور متکدیان و مشاغل مزاحم با سوء استفاده از روحیه خاص شهروندان، مراجعین و زائرین اهل قبور در این محیط، به عنوان یکی از معضلات اجتماعی تمامی آرامستان های کشور به حساب می آید، این طرح به درخواست مراجعین و با هدف تکریم بستگان متوفی و زائرین اهل قبور به اجرا درآمد و در هفته های آتی نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به نارضایتی و شکایات مکرر بستگان متوفی و زائرین اهل قبور در خصوص مزاحمت متکدیان و مشاغل مزاحم، جمع آوری و ساماندهی این افراد در دستور کار سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری اراک قرار گرفته است.

آقازیارتی اظهار داشت: حضور متکدیان موجب ایجاد مزاحمت و بی نظمی در مراسمات تدفین می شود و با توجه به حال نامناسب روحی بستگان متوفی، فراهم کردن شرایط مساعد به منظور ایجاد آرامش برای آنان امری ضروری است و سازمان مدیریت آرامستان ها توجه ویژه ای به این امر دارد.

به گفته وی این طرح از ساعات ابتدایی روز پنجشنبه ششم مرداد ماه در قالب تیمی متشکل از کارشناسان حوزه معاونت خدمات شهری، کارشناسان معاونت اجرائی سازمان مدیریت آرامستان ها و دستگاههای زیربط با جدیت در دو روز متوالی به اجرا گذاشته شد.

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری اراک در پایان گفت: از تمامی شهروندان و زائرین اهل قبور خواهشمندیم تا درصورت مشاهده هرگونه مزاحمت از سوی متکدیان و مشاغل مزاحم مراتب را از طریق تماس تلفنی با شماره چهاررقمی ۱۵۳۰ به همکاران ما در سازمان مدیریت آرامستان ها اطلاع رسانی کنند.

408225