مزیت‌های بانک رفاه کارگران در توسعه همکاری‌ها با واحدهای تولیدی

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: بانک رفاه برای اولین بار در شبکه بانکی کشور نسبت به اخذ مجوز انتشار اوراق گواهی سپرده خاص در قالب بانکداری اسلامی به‌منظور مشارکت در جذب منابع عمومی برای پروژه‌های اجرایی خاص، اقدام کرده است.

تصویر مزیت‌های بانک رفاه کارگران در توسعه همکاری‌ها با واحدهای تولیدی

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر اسماعیل للـه‌گانی با بیان این مطلب، افزود: این اوراق می‌تواند به عنوان یک ابزار تامین مالی توسط شرکت‌های بزرگ برای توجه بیشتر به حوزه تولید و اشتغال مورد استفاده قرار گیرد.
وی به افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران اشاره کرد و گفت: با این افزایش سرمایه که در سال گذشته اتفاق افتاد، توان و ظرفیت همکاری‌های بانک رفاه با شرکت‌های بزرگ با تمام ابزارهای تسهیلاتی، تامین مالی و سایر ابزارهای مرتبط با بازار پول و سرمایه نظیر اوراق گام، اوراق مشارکت، اوراق صکوک و... بیش از گذشته افزایش یافته است.

دکتر للـه‌گانی به توانمندی‌های متمایز بانک رفاه کارگران اشاره و تصریح کرد: این بانک با بیش از 1000 شعبه فعال در کشور، رتبه دوم شرکت‌های برتر در شاخص فروش در بین بانک‌های کشور را به خود اختصاص داده است و در آینده نزدیک نیز در شاخص "سرمایه" با موافقت‌های سهام‌دار اصلی، به رتبه اول در بین بانک‌های کشور دست پیدا خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: بانک رفاه کارگران به عنوان یک بانک تجاری در تمامی حوزه‌ها فعال است و به واسطه ارتباط نزدیکی که با سازمان تامین اجتماعی به عنوان سهامدار اصلی دارد، سهامدار چندین شرکت پتروشیمی، پالایشی و فولادی است که این نکته می‌تواند به عنوان یک امتیاز ویژه در مراودات مالی با شرکت‌های فعال در این حوزه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

405999

مطالب مرتبط