دریافت وجه بدون کارت | خدمات بانک رفاه

بانک رفاه کارگران به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان، خدمت برداشت وجه بدون کارت بر روی پایانه های خودپرداز از طریق وارد کردن "کد اختصاصی" به جای "رفاه کارت همراه" را فراهم کرده است تا در صورت همراه نداشتن کارت، دریافت وجه از خودپردازهای بانک با سهولت و در حداقل زمان ممکن انجام شود.
تصویر دریافت وجه بدون کارت | خدمات بانک رفاه

به گزارش سایت خبری پرسون، بانک رفاه کارگران به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان، خدمت برداشت وجه بدون کارت بر روی پایانه های خودپرداز از طریق وارد کردن "کد اختصاصی" به جای "رفاه کارت همراه" را فراهم کرده است تا در صورت همراه نداشتن کارت، دریافت وجه از خودپردازهای بانک با سهولت و در حداقل زمان ممکن انجام شود.
این خدمت جدید بانک رفاه، بر روی تمامی دستگاه های خودپرداز (ATM) و CRS بانک در سراسر کشور راه‌اندازی شده و برداشت وجه بدون کارت از طریق کد اختصاصی، بدون مراجعه به شعبه و در هر ساعت از شبانه روز را قابل انجام می سازد.
سهولت استفاده از خدمت برداشت وجه، عدم نیاز به ورود کارت فیزیکی به دستگاه خودپرداز، حفظ امنیت با استفاده از رمز دوم کارت، تخصیص کد ده رقمی به دلخواه مشتری و امکان استفاده از رمز دوم ثابت (برای برداشت وجه حداکثر تا یک میلیون ریال) و رمز دوم پویا (برای برداشت وجه حداکثر تا سقف تعریف شده برای کارت)، از جمله مزایا و امتیازات این خدمت جدید بانک رفاه به شمار می‌رود.
در این خدمت جدید بانک رفاه، با وارد کردن کد اختصاصی هر فرد، عملیات برداشت وجه بدون کارت و به سهولت صورت می گیرد. لازم به ذکر است کد اختصاصی، کدی ده رقمی است که به دلخواه مشتری انتخاب و در سامانه شعب بانک ثبت می شود. این کد جایگزین کارت فیزیکی به منظور برداشت وجه از خود پردازهای بانک است و در مواقعی که مشتری به رفاه کارت همراه خود دسترسی ندارد، برداشت وجه تا سقف مقرر را از خودپردازهای بانک رفاه امکان پذیر می کند. سقف برداشت روزانه وجه از طریق خودپرداز های بانک ( مجموع برداشت با کارت و بدون کارت ) برای مشتریان عادی دو میلیون ریال و برای بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی چهار میلیون ریال است.
مشتریان بانک رفاه می توانند کد اختصاصی دلخواه خود را با مراجعه به هریک از شعب بانک پس از احراز هویت مشتری و تکمیل فرم مربوطه انتخاب و در سامانه بانک رفاه ثبت نمایند.
پس از ثبت درخواست فوق در شعب بانک، مشتری با مراجعه به خودپرداز و انتخاب گزینه برداشت بدون کارت از طریق کد اختصاصی در مسیر خدمات بدون کارت و وارد نمودن کد اختصاصی و رمز دوم کارت خود، می تواند نسبت به برداشت وجه موردنظر بدون کارت اقدام کند.

بانک رفاه کارگران در هر زمان از شبانه روز آماده پاسخگویی به مشتریان خود است. برای کسب اطلاع از این خدمت ، مشتریان می توانند به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان بانک(فراد) 8525-021 تماس حاصل نمایند.

406006

مطالب مرتبط