به گزارش سایت خبری پرسون، الهام جلوی با بیان این که افزایش تعرفههای درمان در سالهای اخیر موجب گرایش بیشتر آحاد جامعه به داشتن پوشش بیمه درمان شده است، گفت: همین رویه باعث شده است که اکثر شرکتها و سازمانها، این مقوله را به عنوان یک مزیت رفاهی برای نیروی انسانی خود در نظر بگیرند.
وی افزود: گواه این مطلب، رشد ۱۱.۷ درصدی تعداد بیمهشدگان بیمههای درمان تکمیلی در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل بوده است.
او با اشاره به این که آمار رسمی نشان می دهد ضریب خسارت صنعت در رشته درمان برای سال ۱۴۰۰ معادل ۱۱۳ درصد بوده است، اظهار کرد: متاسفانه این شاخص در برخی شرکتهای بیمه تا ۱۴۵ درصد نیز محاسبه شده که بسیار نگران کننده است.
جلوی افزود: با وجود اینکه سهم بسزایی از پورتفوی شرکت بیمه آسماری به بیمههای درمان انفرادی تخصیص یافته، اما این شرکت بهترین عملکرد را از حیث ضریب خسارت در صنعت بیمه داشته و تنها شرکتی است که نصاب مقرر در ماده ۶ آیین نامه شماره ۹۴ شورای عالی بیمه را رعایت کرده است.
مدیر شبکه فروش شرکت بیمه آسماری، مهمترین عامل تاثیرگذار در این دستاورد را سیاست شرکت بیمه آسماری مبنی بر نفوذ به بازار از طریق ارائه خدمات مناسب و نه ارزان فروشی دانست و افزود: رفتار مشتریان بالقوه در انتخاب بیمهگر نیز قابل تامل است، چون تعداد زیادی از آنها دریافت خدمات مناسب را به بهای پرداخت حق بیمه بالاتر انتخاب کرده اند و نسبت تمدیدی مناسب بیمه نامههای صادره، نشان از رضایت مشتریان و وفاداری آنها به بیمه آسماری است.
منبع: بیمه آسماری