وزیر کشور خبر داد:

بررسی اقدامات موثر برای کنترل قیمت ها و تنظیم بازار

وزیر کشور با اشاره به برگزاری جلسه معاونین اقتصادی استانداری‌های سراسر کشور، از بررسی اقدامات موثر در حوزه کنترل قیمت‌ها و تنظیم بازار در این جلسه خبر داد.
تصویر بررسی اقدامات موثر برای کنترل قیمت ها و تنظیم بازار

به گزارش سایت خبری پرسون، احمد وحیدی در حاشیه برگزاری جلسه معاونین اقتصادی استانداری‌های سراسر کشور اظهار کرد: امروز جلسه‌ای با معاونین اقتصادی استانداری‌های سراسر کشور داشتیم به اضافه کمیته اقدام مشترک که از برگزاری این جلسه چند هدف را دنبال می‌کردیم که مهم‌ترین آن کنترل قیمت و تنظیم بازار بیشتر بود که در راستای برگزاری این جلسه معاونین اقتصادی استانداری‌ها در جریان اقدامات در مسیر تحقق این کنترل قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: همچنین گزارش‌هایی از آنچه که در سطح استان‌ها در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها انجام شده است ارائه و از سوی دیگر از وزارتخانه‌های مختلف با حضور نمایندگان‌شان نیز آخرین اطلاعات ارائه خواهد شد و در خصوص اقدامات مورد نیاز بحث و بررسی انجام می‌شود.

وحیدی تاکید کرد: امیدواریم با برگزاری این جلسه تبادل آمار و اطلاعات و همچنین بحث در مورد اقدامات مورد نیاز در سطح استان‌ها، شاهد کنترل قیمت‌ها در سراسر کشور به صورت قوی‌تر باشیم.

وزیر کشور ادامه داد: در این جلسه سایر موضوعات اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

منبع: ایسنا

403666