معاونت مسکن و ساختمان:

ثبت‌نام‌ های جدید طرح نهضت ملی در شهرهای دارای ظرفیت

معاونت مسکن و ساختمان طی درخواستی از وزیر راه و شهرسازی خواستار بازگشایی برخی از شهرها که ظرفیت ثبت‌نام آنها تکمیل نشده است بعد از اتمام پالایش و پس از تعیین‌تکلیف متقاضیان قبلی و احصا و تدقیق ظرفیت ثبت‌نام بر اساس استعداد اراضی موجود شد.
تصویر ثبت‌نام‌ های جدید طرح نهضت ملی در شهرهای دارای ظرفیت

به گزارش سایت خبری پرسون، بر این اساس در جلسه شورای مسکن روز یکشنبه ۵ تیر مقرر شد تا ادارات کل راه و شهرسازی استانی تا قبل از ۱۵ تیرماه نسبت به تعیین‌تکلیف متقاضیان ثبت‌نامی نهضت ملی مسکن در سامانه اقدام کنند. همچنین مقرر شد بعد از پالایش و تعیین تکلیف متقاضیان در صورت وجود ظرفیت مازاد در اراضی تخصیصی به نهضت ملی مسکن و اراضی جدید احصا شده از سوی استان و بعد از اعلام ظرفیت واحدمسکونی قابل احداث بر روی اراضی مذکور به معاونت مسکن و ساختمان، فاز جدید ثبت‌نام بر اساس ظرفیت اراضی مذکور و با فراخوان عمومی به صورت بر خط از طریق سامانه آغاز شود.

معاونت مسکن و ساختمان در درخواست خود از وزیر راه و شهرسازی تاکید کرده است: با توجه به اینکه بعد از اتمام مهلت مقرر زمانی برای تعیین تکلیف متقاضیان قبلی و احصا و تدقیق ظرفیت ثبت‌نام بر اساس استعداد اراضی موجود لازم است بازگشایی سامانه برای ثبت‌نام مجدد بعداز تعیین تکلیف متقاضیان قبلی و احصا و تدقیق ظرفیت ثبت‌نام بر اساس استعداد اراضی موجود انجام شود.

منبع: مهر

403514