سریال «اپیدمی» کی پخش می شود؟

صحبت های سعید کمانی تهیه‌کننده سریال «اپیدمی» را بخوانید.
تصویر سریال «اپیدمی» کی پخش می شود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، سعید کمانی تهیه‌کننده سریال «اپیدمی» درباره زمان پخش فصل دوم سریال «اپیدمی» به کارگردانی محمد صادق بکتاشیان که قرار بود ۱۰ خرداد امسال در ۲۴ یا ۲۵ قسمت از آنتن شبکه سه پخش شود، اظهار کرد: بخش اصلی کار انجام شد و به مرحله تدوین رسید اما چند پرده از این فصل را تصمیم گرفتیم بعد از ضبط در شهر ورامین، در شهر کاشان ضبط کنیم و با در نظر گرفتن گرما و جابجایی به مشکلات کار اضافه شده که با برطرف شدن مشکل تولید و هزینه‌های وارد شده، این سریال اول تیرماه آماده پخش می‌شود.

این تهیه کننده تاکید کرد: اما همچنان از طرف سازمان صداوسیما زمانی برای پخش در اختیار من قرار نگرفته و گفته شده در اولین فرصت بعد از اتمام کار، زمان پخش اعلام می‌شود که این نشان‌دهنده اهمیت کیفیت تولید برای شبکه سه است. ضمن اینکه کمک‌های سازمان را در زمینه تولید و همیاری برای پخش سریال‌هایی مربوط به شیوع ویروس کرونا نمی‌شود نادیده گرفت. امیدوارم فصل ۲ سریال «اپیدمی» مانند فصل اول مورد استقبال قرار گیرد و با رضایت سازمان بعد از پایان پخش فصل۲، فصل سه این سریال کلید زده شود.

وی با بیان اینکه محمدصادق بکتاشیان کارگردان فصل ۲ و محمد علیزاده کارگردانی فصل سه سریال «اپیدمی» را برعهده دارند، گفت: در فصل قبل کسری‌هایی بود که سعی کردیم با توجه به سلیقه مخاطب در این فصل جبران کنیم و با بهبود شرایط کرونا تصمیم گرفتیم در این فصل به روایت تلاش و ایثار کادر درمان و متاسفانه شهادت بسیاری از این عزیزان بپردازیم. واردات دارو و سلامت افراد جامعه همواره مشکل اساسی در کشور ما بوده و هست که ما سعی داشتیم در این فصل با به تصویر کشیدن این موضوع قدردان زحمات کادر درمان باشیم.

تهیه‌کننده سریال «اپیدمی» در پایان در پاسخ به پرسش درباره تولید فصل سه بیان کرد: هزینه‌های تولید در یک ماه اخیر افزایش بی سابقه‌ای داشته و کار برای فیلمسازان را سخت‌تر از قبل کرده که این موضوع باعث می‌شود تولید فصل سوم این سریال را با چالش روبرو کند. من سعی دارم در فصل بعدی به موضوع واکسیناسیون و در ادامه فصل قبل یعنی مشکلات واردات دارو که سبب از دست‌دادن بسیاری از عزیزان از جمله مادر خودم شد، بپردازم و معتقدم اغلب این مشکلات در زمان درست و جای درست باید به تصویر کشیده شود تا مردم در این موقعیت‌ها آگاهانه تر نسبت به مسائل و وقایع اهمیت قائل شوند.

محسن قصابیان، کوروش سلیمانی، مهدی صبایی، نیلوفر کوخانی، آتش‌تقی پور، علی غلامی، مالک سراج، آوا دارویت، عبدالرضا نصاری، روزبه اختری، مرتضی زارع، پونه آشورپور، ریحانه مسگری، سارا ولیانی و نیما شاهرخ شاهی از بازیگران فصل ۲ سریال «اپیدمی» هستند.

«اپیدمی» در سه فصل تولید می‌شود که فصل اول را سید سجاد حسینی، فصل دوم محمد صادق بکتاشیان و فصل سوم را محمد علیزاده کارگردانی می‌کند.

منبع: صبا

400296