علاقه «حسین سلیمانی» به سریال‌های بادیگارد و پیکی بلایندرز

گفت و گو با حسین سلیمانی که در فیلم و سریال‌های زیادی در سینما و تلویزیون بازی کرده در ادامه آمده است.
تصویر علاقه «حسین سلیمانی» به سریال‌های بادیگارد و پیکی بلایندرز

به گزارش سایت خبری پرسون، یکی از سؤال‌هایی که معمولا به آن برمی‌خوریم این است که «فیلم چی ببینیم؟» در این مطلب تصمیم گرفته‌ایم با کمک حسین سلیمانی، بازیگر معروف سینما و تلویزیون چند سریال را به شما معرفی کنیم که بتوانید آخرین هفته‌های فصل بهار را با لذت بیشتری سپری کنید.

حسین سلیمانی که در فیلم و سریال‌های زیادی در سینما و تلویزیون مانند مارمولک، هزارپا، نهنگ عنبر و... بازی کرده است، می‌گوید: «مدتی است که فیلم ندیدم اما سریال‌های خوبی تماشا کردم که بیشتر مینی سریال بودند. مثل مینی سریال «بادیگارد» به کارگردانی توماس وینسنت و جان استریکلند که یکی از کارگردان‌های سریال پوآرو هم هست». او درباره این مینی سریال خارجی می‌گوید: «ژانر سریال بادیگارد، همین‌طور که از نامش پیداست در فضای پلیسی ساخته شده و داستان یک کهنه سرباز ارتش بریتانیاست که از اختلال استرسی پس از آسیب روانی حاصل از جنگ رنج می‌برد. او به عنوان محافظ شخصی گارد حفاظت از اشخاص مهم مشغول به کار می‌شود» و...

حسین سلیمانی ادامه می‌دهد: «اگر دنبال سریالی طولانی‌تر هم باشید سریال «۳ درصد»، «فالویینگ» و سریال جذاب «پیکی بلایندرز» را هم پیشنهاد می‌دهم‌. پیکی بلایندرز با اتمام فصل آخرش، جز معدود سریال‌هایی بود که با خودم می‌گویم کاش تازه شروع می‌کردم و از دیدنش لذت می‌بردم».

و اما پیشنهاد ویژه

در بین فهرستی که حسین سلیمانی به شما مخاطبان خوب آخرین خبر معرفی کرد یک پیشنهاد ویژه می‌بینیم: «پیکی بلایندرز» که سریال محبوب، جذابی و تحسین شده‌ای توسط مخاطبان جهانی و منتقدان است. این سریال که با دوبله اختصاصی و بدون نیاز به پرداخت اشتراک (برای کاربران اینترنت تلفن همراه) در اختیار شماست داستان یک خانواده خلافکار را روایت می‌کند که می‌خواهند با بلندپروازی شهر را از هر نظر در اختیار داشته باشند. پسر این خانواده یعنی تامی شلبی همه‌کاره گروه است و باید دربرابر مامور ویژه‌ای که چرچیل نخست وزیر معروف انگلستان برای مقابله با گروه‌های خلافکار راهی شهر بیرمنگام کرده، خانواده را رهبری کند و در کنارش با دیگر گروه‌های گانگستری هم مبارزه کند.

نکته: برای تماشای فیلم و سریال‌ها کافی‌است آخرین‌خبرتان را به‌روز کنید. اگر از اینترنت همراه استفاده کنید اشتراک‌تان رایگان و حجم مصرفی‌اینترنت تمام بهاء است. با اینترنت خانگی هم در ازای مبلغ کمی دسترسی نامحدود دارید و اینترنت‌تان نیم‌بهاء خواهد بود.

منبع: آخرین خبر

398908