آغاز پخش سریال «همه‌گیری» از امشب

پخش سریال «همه‌گیری» از امشب (۲۵ تیرماه) در شبکه سه سیما آغاز خواهد شد.
تصویر آغاز پخش سریال «همه‌گیری» از امشب

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سریال که در فصل نخست خود با نام «موج‌ اول» از تلویزیون پخش شد، درباره نحوه ورود و شیوع کرونا در روزهای اول ورود آن روایت‌هایی داشت و حالا به گفته تهیه‌کننده آن «همه‌گیری» ادامه فصل قبل است که با اضافه‌شدن برخی نقش‌ها دنبال می‌شود.

این سریال به کارگردانی محمد صادق بکتاشیان و تهیه کنندگی سعید کمانی تولید شده است.

تهیه‌کننده سریال «همه‌گیری» درباره جزئیات این سریال و روند تولید آن توضیح داد: ضبط این سریال تمام شده است و لوکیشن اصلی در کویر کاشان بود و دلیل این انتخاب هم قصه‌ای بود که در سریال اتفاق می‌افتاد. برخی چهره‌ها از سریال کنار رفتند چون کاراکترشان تمام شده بود. مثل فریبا متخصص که در فصل نخست شهید می‌شود. یا مهدی فخیم‌زاده که در فصل دوم حضور ندارد.

محسن قصابیان در این فصل نقش اصلی (فرمانده) را بازی می‌کند. کاراکتر او یک پاسدار است که بیمارستان را راه می‌اندازد و به کادر درمان کمک می‌کند. نقش او همان نقش فصل اول است اما در این فصل نقش او پررنگ‌تر شده است. کوروش سلیمانی نقش شاه‌میری را بازی می‌کند؛ نقش منفی سریال و کسی است که در شرایط سخت، دنبال احتکار داروست. شاه‌میری در تلاش است تا به نظام درمان کشور آسیب بزند. در حقیقت جریانی مقابل جریان کمک‌رسان به کادر درمان هست.

نیلوفر کوخانی هم نقش متین، سوپروایزر بیمارستان را بازی می‌کند. نقش همسر او را نیما شاهرخ‌شاهی بازی می‌کند که کاراکتر او یک پزشک است که همه چیز را رها کرده و درست در نقطه مقابل گروهی از کادر درمان است که فداکاری می‌کنند.

بازیگران این سریال محسن قصابیان، کوروش سلیمانی، مهدی صبائی، نیلوفر کوخانی، آتش تقی‌پور، آوا دارویت، علی غلامی، عبدالرضا نصاری، روزبه اختری، مالک سراج، مرتضی زارع، پونه آشورپور، ریحانه مسگری، سارا ولیانی و ... هستند.

از عوامل دیگر این سریال می‌توان به محسن فلاحی مدیر تصویربرداری، پرهام وفایی تدوینگر، بابک زرین موسیقی، محمد درگاهی صداگذاری، محمدصادق بکتاشیان کارگردان و سعید کمانی تهیه‌کننده اشاره کرد.

سریال «همه‌گیری» در ۲۰ قسمت تهیه و تولید شده و قرار است از فردا شب، یکشنبه ( ۲۵ تیر ماه)، ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه سیما پخش شود. روزهای پخش این سریال شنبه تا چهارشنبه است.

503367