خوانندگی خواننده محبوب در جشن رمضان

صحبت های محمدرضا عیوضی، خواننده مشهور سبک پاپ در برنامه جشن رمضان در ادامه آمده است.
تصویر خوانندگی خواننده محبوب در جشن رمضان

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی شبکه پنج؛ محمدرضا عیوضی، خواننده مشهور سبک پاپ شب گذشته به برنامه جشن رمضان آمد. وی پس از اجرای فطعات «حس خوب» و «تلاطم» به گفت‌وگو با بابک افرا نشست. وی در این برنامه از تاثیر رفتار افراد بر دیگران سخت گفت و از شرایط فعلی مردم صحبت کرد.

عیوضی، خواننده محبوب کشور گفت: جهان هستی به گونه‌ای است که واکنش رفتارهای مثبت و منفی شما را به همان صورت به شما برمی‌گرداند. از آنجایی که انسان‌ها موجودات اجتماعی هستند باید بسیار از یکدیگر حمایت کنند تا همواره رفتارهای مثبت را انتقال دهند و جذب کنند. امیدوارم شرایط سخت این دوران هرچه زودتر بگذرد تا مردم بتوانند بیش از پیش حال یکدیگر را خوب کنند. خوشبختانه با وجود تمام سختی‌ها مردم توانستند خود را حفظ کنند و همیشه افراد شریفی باقی بمانند.

ویژه برنامه جشن رمضان که هر شب ساعت ۲۱:۴۰ به تهیه کنندگی کاوه امیری جاوید از شبکه ۵ سیما پخش می شود، شب گذشته با حضور خواننده محبوب سبک پاپ کشور بر روی آنتن رفت. در این برنامه پس از پخش آیتم‌ها، نماهنگ و اجرای موسیقی ؛ قدسیه صالحی و بابک افرا با محمدرضا عیوضی به گفت و گو نشستند. در ادامه بینندگان جشن رمضان می‌توانند تصاویر، ویدئو‌ها و اطلاعات بیشتر این برنامه را در صفحه اینستاگرامی برنامه به آدرس @JashneRamezanTV5 مشاهده کنند.

394772