دورهمی حامد عسکری با چند شاعر روی آنتن تلویزیون

برنامه «نَقل و نُقل» با دو موضوع فلسطین و بزرگداشت حافظ، ۱۷ و ۱۸ مهر از شبکه دو سیما به روی آنتن می رود.

تصویر دورهمی حامد عسکری با چند شاعر روی آنتن تلویزیون

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، این برنامه به میزبانی حامد عسکری یک دورهمی صمیمانه بین مجری برنامه و اهالی هنر است که با موضوع فلسطین و روز بزرگداشت حافظ در دو قسمت مستقل میزبان هنرمندان عرصه هنر و فرهنگ خواهد بود.

حامد عسکری در سومین دورهمی این برنامه با موضوع فلسطین میزبان جمعی از شعرای کشورمان به نام‌های احمد بابایی، میلاد عرفان‌پور، محمدرضا طهماسبی و علی داودی خواهد بود.

این برنامه که امشب دوشنبه، ۱۷ مهر پخش می‌شود به خوانش اشعار شعرای حاضر در برنامه با موضوع فلسطین اختصاص دارد.

چهارمین قسمت این دورهمی به مناسبت نزدیک شدن به سالروز بزرگداشت حافظ در بیستم مهر با موضوع روز بزرگداشت حافظ میزبان هنرمندانی در عرصه فرهنگ و ادب همچون مسعود فروتن (کارگردان)، محمود حبیبی کسبی (شاعر)، رضا مهدوی (موسیقی‌دان) و صادق شیخ‌زاده (خواننده) است که سه‌شنبه، ۱۸ مهر روانه آنتن می‌شود.

بخشی از برنامه «نَقل و نُقل» هم به خاطره‌گویی اختصاص دارد که حامد عسکری به همراه مهمانان پیرامون موضوع برنامه به بیان خاطرات خود می‌پردازند و این خاطره‌گویی ارتباط مستقیم به موضوع برنامه دارد و بخش دیگر برنامه به آثار مهمانان حاضر در برنامه اختصاص دارد که با توجه به عرصه‌ای که در آن به فعالیت مشغول هستند، به معرفی آثار خود و یا خواندن اشعارشان با توجه به موضوع برنامه می‌پردازند.

به گزارش ایسنا، برنامه «نَقل و نُقل» کاری از گروه معارف اسلامی شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی محمدحسام مدنی، سردبیری و کارگردانی علیرضا کاردان امین و اجرای حامد عسکری دوشنبه، ۱۷ مهر با موضوع فلسطین و سه‌شنبه، ۱۸ مهر با موضوع بزرگداشت حافظ ساعت ۲۲ پخش خواهد شد.

532977