خاطرات خواننده محبوب از ماه رمضان

صحبت های قاسم افشار، خواننده محبوب کشور را در ویژه برنامه جشن رمضان شب گذشته بخوانید.
تصویر خاطرات خواننده محبوب از ماه رمضان

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی شبکه پنج؛ ویژه برنامه جشن رمضان شب گذشته میزبان قاسم افشار، خواننده محبوب کشور بود. وی پس از اجرای قطعات «خلیج فارس» و «آرامش» با میزبانان برنامه به گفت‌وگو نشست و راجع به اهمیت خلیج‌ فارس برای ایرانیان سخن گفت. افشار همچنین در پایان برنامه از خاطرات خود در ماه رمضان صحبت کرد.

خواننده سبک پاپ گفت: نام خلیج فارس و ایرانی بودن برای من بسیار افتخار آفرین است. من در سال ۸۰ ترانه «خلیج فارس» را بازخوانی کردم و خوشبختانه توانستم آن را به قطعه‌ای شناخته شده تبدیل کنم و اکنون از آن بسیار مفتخرم.

افشار در رابطه با تعلق داشتن خلیج فارس به ایران گفت: اگر به گذشته بسیار دور برگردیم خواهیم دید که وجبی از خاک اصلی ایران گرفته‌ نشده است. خلیج فارس نیز همانطور که از نام آن پیدا است به ایران تعلق دارد و نمی‌توان آن را از کشور جدا کرد. خلیج فارس به هیچ وجه با سیاست ارتباطی ندارد و اجرای قطعاتی مانند «خلیج فارس» به مردم ایران تعلق دارد.

وی افزود: من طی مدت زمان گذشته دو قطعه موسیقی را به مرحله انتشار رساندم و یک مورد دیگر نیز بعد از عید فطر امسال منتشر خواهد شد. این قطعه بسیار اجتماعی است و در حال حاضر فعالیت‌های تصویربرداری و تنظیم آن انجام می‌شود. ملودی این کار توسط عباس اسدزاده ساخته شده و شعر آن را بابک صحرایی گفته است.

او اظهار کرد: بهترین خاطرات من از ماه رمضان برای دوران ۱۰ الی ۱۴ سالگی است که همسایه‌ها برای بیدار کردن یکدیگر به هنگام سحر به درب می‌کوبیدند. در گذشته رفت‌وآمدها بسیار بیشتر بود و نگاه تجملی در سفره‌های افطار خانواده‌ها وجود نداشت.

ویژه برنامه جشن رمضان که هر شب ساعت ۲۱:۴۰ به تهیه کنندگی کاوه امیری جاوید از شبکه ۵ سیما پخش می شود، شب گذشته با حضور خواننده سبک پاپ بر روی آنتن رفت. در این برنامه پس از پخش آیتم‌ها، نماهنگ و اجرای موسیقی ؛ قدسیه صالحی و بابک افرا با قاسم افشار به گفت و گو نشستند. در ادامه بینندگان جشن رمضان می‌توانند تصاویر، ویدئو‌ها و اطلاعات بیشتر این برنامه را در صفحه اینستاگرامی برنامه به آدرس @JashneRamezanTV5 مشاهده کنند.

395150