خواننده سرشناس در دهکده چوبی زندگی می‌کند!

پرواز همای خواننده سرشناس موسیقی سنتی از حال و روز این روزها و زندگی در دهکده چوبی در شمال کشور می گوید.
تصویر خواننده سرشناس در دهکده چوبی زندگی می‌کند!

به گزارش سایت خبری پرسون، پرواز همای گفت: فعلا در حال حاضر برنامه به خصوصی برای سال جدید در نظر ندارم و تا زمانی که تکلیف بیماری کرونا روشن نشود نیز برنامه‌ریزی خاصی در حوزه موسیقی نخواهم داشت و اکنون در شمال مشغول آماده سازی فضای توریستی هستم و در یک دهکده چوبی زندگی می‌کنم.

این خواننده سرشناس موسیقی سنتی در خصوص اینکه چه برنامه حرفه‌ای برای سال جدید دارد و قرار است چه کارهایی انجام دهد بیان کرد: فعلا در حال حاضر برنامه به خصوصی برای سال جدید در نظر ندارم و تا زمانی که تکلیف بیماری کرونا روشن نشود برنامه‌ریزی خاصی در حوزه موسیقی نخواهم داشت.

پرواز همای در پایان و در خصوص اینکه با توجه به تعطیلی مشاغل و کسب و کار ها در طی دو سال کرونایی و وجود تورم آیا زندگی او از لحاظ اقتصادی تنها از راه موسیقی تامین و مدیریت می شود اظهار کرد: خیر ! من در این دو سال کرونایی به سختی توانستم کار کنم و منتظر هستم تا شرایط به روال قبل خود برگردد.

این هنرمند گفت: سال گذشته را در استودیو مشغول خواندن ترانه برای تیتراژهای متفاوت از جمله سریال «سیاوش»، «نوار زرد» و «کلبه ای در مه» بودم البته یکی دو آهنگ دیگر برای تیتراژ در دست دارم که هنوز منتشر نشده است. علاوه بر این‌ها در اواخر سال با توجه به بازگشایی سالن‌ها برگزاری چند کنسرت را در سالن ایرانیان تهران داشتم و بعد از آن به شیراز سفر کردم، اما متاسفانه به دلیل شیوع اومیکرون برگزاری کنسرت‌ها لغو شد.

منبع: برنا

394373