خواننده مطرح مهمان برنامه جشن رمضان

ویژه برنامه جشن رمضان امشب میزبان امید جهان و علیرضا پوراستاد خواننده و صداساز کشور خواهد بود
تصویر خواننده مطرح مهمان برنامه جشن رمضان

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی شبکه ۵ سیما؛ شب چهاردهم ویژه برنامه جشن رمضان با حضور علیرضا پوراستاد، خواننده روی آنتن شبکه ۵ سیما می‌رود.

امید جهان امشب بیست و هفتم فروردین ماه، در چهاردهمین شب ماه مهمانی خدا به برنامه جشن رمضان می‌آید تا برترین قطعات موسیقی خود را اجرا کند و با بابک افرا گفت‌وگو داشته باشد.

این ویژه برنامه هر شب به یکی از استان‌های ایران تقدیم می‌شود تا بینندگان از شرایط فعالیت نیکوکاران و نیازمندان در آن منطقه مطلع شوند.

مهمان نیکوکار امشب جشن رمضان رقیه مصطفوی است که با حضور در برنامه تجربیات فعالیت‌های خود را با مخاطبان جشن رمضان به اشتراک می‌گذارد.

گفتنی است؛ ویژه برنامه جشن رمضان همچنین با حضور یک کارآفرین روی آنتن می‌رود و در آن بخش از چالش‌های کارآفرینی در ایران و راه‌های موفقیت صحبت می‌شود.

اجرای جشن رمضان را قدسیه صالحی، مجری برنامه و بابک افرا به عنوان مهمان ویژه بر عهده دارند. این برنامه به تهیه کنندگی کاوه امیری جاوید، کاری از گروه اجتماعی شبکه ۵ سیما است که در شب‌های ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱، حوالی ساعت ۲۱:۴۰ تقدیم حضور ببیندگان خواهد شد.

بینندگان جشن رمضان می‌توانند تصاویر، ویدئو‌ها و اطلاعات بیشتر این برنامه را در صفحه اینستاگرامی برنامه به آدرس @JashneRamezanTV5 مشاهده کنند.

393018