در پنج ماهه نخست سال جاری:

بهره مندی ۱۹۱ مددجو اراکی از تسهیلات قرض الحسنه امداد ولایت

صندوق امداد ولایت در سال جاری دو میلیارد و۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به ۱۹۱ نفر از نیازمندان شهر اراک اعطا کرده است.
تصویر بهره مندی ۱۹۱ مددجو اراکی از تسهیلات قرض الحسنه امداد ولایت

به گزارش پرسون از مرکزی ، ابراهیم خسروی رئیس این اداره اظهار داشت: یکی از خدمات کمیته امداد پرداخت تسهیلات اشتغال نیازمندان، ودیعه مسکن، تعمیرات و ساخت مسکن ، وامهای درمانی ، ضروری وکارگشایی به نیازمندان است که تمامی این پرداختها در پنج ماهه نخست سالجاری حدود ۱۵ میلیارد و۲۷۷ میلیون تومان به ۴۴۸ نفر از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت ، بانک قرض الحسنه مهر ایران ، بانک رسالت و بانکهای عامل درقالب تبصره۱۶ جهت اشتغال نیازمندان بامعرفی این نهادپرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه گره‌گشایی از نیازمندان در راستای اهداف بانکداری اسلامی در دستور کار صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت قرار دارد، ادامه داد: از مبلغ مذکور و طی همین مدت ، صندوق امداد ولایت این اداره دو میلیارد و۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات به ۱۹۱ نفر از نیازمندان جهت اشتغال نیازمندان، ودیعه ، احداث و تعمیرات مسکن و وامهای درمانی ، ضروری و کارگشایی پرداخت شده است.

این مسئول با تاکید بر توانمندسازی مددجویان در عرصه اقتصادی و معیشتی افزود: هدف اصلی کمیته امداد از راه اندازی « صندوق امداد ولایت» ترویج فرهنگ قرض الحسنه است که خیران و نیکوکاران میتوانند با سپرده گذاری در این صندوق، بیش از پیش این نهاد را در دستگیری از خانواده های بی بضاعت یاری کنند.

به همین منظور خیرین ارجمند وگرامی می‌توانند با شماره گیری با تلفن همراه#۰۸۶*۸۸۷۷* به‌صورت مستقیم وجوه خود را جهت کمک به نیازهای محرومان واریز نمایندو یا از طریق تماس با شماره تلفن۰۸۶۳۳۱۲۶۲۳۱ بنام حوزه مشارکتهای مردمی کمیته امداد اراک منطقه یک ، نسبت به سپرده گذاری مبالغ خود جهت اهدای وامهای قرض الحسنه به نیازمندان اقدام نمایند.

414567