در ۴ ماهه امسال انجام شد:

ارائه خدمات تخصصی مشاوره به ۸۰۱ مددجوی تحت حمایت

درچهار ماهه امسال ۸۰۱ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی از خدمات تخصصی مشاوره با اعتبار بیش از ۳۸ میلیون تومان بهره مند شدند.
تصویر ارائه خدمات تخصصی مشاوره به ۸۰۱ مددجوی تحت حمایت

به گزارش پرسون از مرکزی ، احمد بوالحسنی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات مشاوره به مددجویان تحت حمایت گفت: کمیته امداد در راستای ارائه خدمات به مددجویان و کمک به این عزیزان فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می دهد که یکی از این برنامه ها ارائه خدمات مشاوره است.

وی افزود: ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به مددجویان در قالب دوره‌های گروهی و فردی و بر اساس رده‌های سنی مختلف در راستای بهبود سلامت عمومی به مددجویان ارائه می‌شود.

بوالحسنی با بیان اینکه بهداشت روانی ،سلامت معنوی ،مهارت‌های فرزند پروری دینی و مهارت ارتباط با کودکان و نوجوانان از جمله موضوعات ارائه مشاوره است، گفت:راهکارهای تغییر و اصلاح رفتار، آموزش سبک زندگی اسلامی مهارت‌های زندگی، آموزش مهارت‌های قبل و بعد از ازدواج از دیگر موضوعات مورد مشاوره بوده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان همچنین به ارائه خدمات مشاوره ای به زندانیان و خانواده آنها نیز اشاره و ابراز امیدواری کرد: ارائه این گونه مشاوره‌ها و خدمات گره‌گشای مشکلات نیازمندان و محرومین باشد.

415711