واکنش معاون سابق وزارت صمت به انتقادها و فشارهای سیاسی علیه فاطمی امین

دکتر فخرالله مولایی معاون سابق وزارت صمت به انتقادها و فشارهای سیاسی علیه وزیر صنعت، معدن و تجارت واکنش نشان داد.

تصویر واکنش معاون سابق وزارت صمت به انتقادها و فشارهای سیاسی علیه فاطمی امین

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر فخرالله مولایی معاون سابق وزارت صمت نوشت: با توجه به روی کار آمدن دولت انقلابی و جهادی سیزدهم در شرایط بد اقتصادی، تحریم ها و فشارهای بین الملی، باید همچنان به آقای فاطمی امین که از نیروی های انقلابی و جهادی پرتلاش است، فرصت داد تا بتواند برنامه های خود را عملیاتی کند.

با توجه به شناختی که از ایشان دارم، او فردی با رزومه علمی قوی و پر انرژی است و توانایی اداره وزارت مهم و حساس صمت را دارد.

لذا از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که واقعا دغدغه حل مشکلات مربوط به حوزه های صنعت، معدن و تجارت را دارند، درخواست می شود به ایشان و تیم همراه وزارت صمت در اجرای کامل برنامه‌ها و اهداف و برنامه های ابلاغی فرصت دهند و آنها را یاری کنند تا به خوبی تمامی، اهداف به نقطه واقعی عملی برسد.

با شناخت و تجربه همکاری که بنده از ایشان دارم، اگر مسیرها برایشان هموار شود، قطعاً در رسیدن به اهداف موفق خواهند شد.

نقدهای غیرمنصفانه، باعث تخریب مدیریت کلان این وزارتخانه مهم و حساس خواهد شد که نتیجه اش بی انگیزه کردن فعالان حوزه صنعت و معدن و تجارت است، زیرا برای اجرایی کردن برنامه ها و کارهای اساسی، باید به وزیر جوان و انقلابی فرصت داده شود.

حتما ایشان هم نیازمند مشورت هایی هستند و وزارت صمت با پتانسیل بالایی که دارد، می توانند برای برون رفت از مشکلات صنعت خودروسازی داخلی و بنگاه های اقتصادی از مشورت کارشناسان به ویژه نمایندگان عزیز بهره مند شود.

توجه: مطلب مندرج صرفا دیدگاه نویسنده است و رسانه پرسون در قبال آن هیچ موضعی ندارد.

منبع: خرد و کلان

382666