سطح ارائه خدمات مراکز گردشگری در جزیره کیش ارتقا می‌یابد

جواد جمالی از اجرای طرح های جدید با هدف ایجاد انگیزه و ارتقاء سطح کیفی خدمات و رونق گردشگری در این منطقه خبر داد.
تصویر سطح ارائه خدمات مراکز گردشگری در جزیره کیش ارتقا می‌یابد

به گزارش سایت خبری پرسون، سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به سیاست های کلان سازمان در حوزه‌ی گردشگری، اظهار داشت: برخی تغییرات در راستای ساماندهی حوزه گردشگری کیش به تازگی آغاز شده و برخی دیگر در حال تکمیل است.

به گفته جمالی طرح های در دست اقدام معاونت گردشگری با همراهی و همکاری تمام فعالان گردشگری جزیره اجرا خواهد شد و اولویت تدوین طرح ها توجه به مسایل و مشکلات موجود در بخش گردشگری جزیره است.

وی در ادامه با اشاره به طرح درجه بندی کلوپ‌ها و شناورهای دریایی افزود: در سال‌های ۹۷و۹۸ درجه‌بندی کلوپ‌ها و شناورهای دریایی آغاز شده بود که با شیوع ویروس کرونا این طرح متوقف شد.

جواد جمالی افزود: در نظر داریم طرح فوق به همراه طرح های دیگری همچون ساماندهی عکاسان و... را به تدریج و با همکاری صنوف مرتبط به انجام برسانیم.

جمالی ضمن قدردانی، رسانه ها و خبرنگاران جزیره کیش را بازوی حمایتی در حوزه گردشگری دانست و بر نقش موثر آنها در اجرای طرح های گردشگری تاکید کرد.

جمالی در خصوص تعیین تکلیف و ساماندهی خانه های شبانه در کیش اظهار داشت: این موضوع یکی از دغدغه های اصلی معاونت گردشگری است که در نظر داریم با همکاری و تامین نظر جامعه هتلداران کیش طرح متناسبی برای آن اجرا کنیم.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: اولویت ما در مرحله نخست جامعه هتلداران کیش است چرا که این گروه از مظلومترین گروه‌های فعال در صنعت گردشگری هستند و با اجرای طرح کال سنتر گردشگری کیش این مهم تاثیر بسزایی در حل مشکلات گردشگران خواهد داشت.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، خاطر نشان کرد: معاونت گردشگری سازمان جهت بررسی مشکلات فعالان این عرصه، روزهای پنجشنبه هر هفته از ساعت 10 صبح به بعد را به دیدارهای عمومی اختصاص داده و کلیه فعالان گردشگری جزیره می‌توانند با تعیین وقت قبلی به دفتر معاونت مراجعه کنند.

منبع: کیش نیوز

377824