در دولت رییسی اتفاقات بسیار خوبی در حوزه گردشگری رقم خواهد خورد

دکتر فتح الهی گفت: در دولت انقلابی دکتر رییسی و با حضور دکتر ضرغامی در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی حتما اتفاقات بسیار خوبی در حوزه گردشگری رقم خواهد خورد.
تصویر در دولت رییسی اتفاقات بسیار خوبی در حوزه گردشگری رقم خواهد خورد

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر فتح الهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در نشست روسای جوامع هتل داران ایران در قشم عنوان کرد: در دولت انقلابی دکتر رییسی و با حضور دکتر ضرغامی در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی حتما اتفاقات بسیار خوبی در حوزه گردشگری رقم خواهد خورد.

وی افزود: در جزیره قشم رویکرد و نگاه جدیدی در حوزه گردشگری تعریف شده و براساس آن از محلی گرایی به سمت منطقه گرایی و فرامنطقه ای حرکت می کنیم.

فتح الهی گفت: به رغم اینکه قدرت های فرامنطقه ای در منطقه دنبال تشنج آفرینی هستند ما دنبال تعریف جدیدی از همکاری با کشورهای خارجی بخصوص کشورهای منطقه در حوزه گردشگری هستیم.

وی ادامه داد: امنیت در قشم یک درجه از امنیت کشور بالاتر است و به رغم تبلیغات منفی رسانه های خارجی وقتی یک گردشگر خارجی سه روز در قشم می ماند همه آن تبلیغات منفی از ذهن او زدوده می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ما آماده پذیرش هر طرح اقامتی متناسب با فرهنگ غنی جزیره قشم هستیم و از احداث دهکده های توریستی در این جزیره با پیوست فرهنگی حمایت می کنیم.

377451