انتشار دو کتاب درباره موسیقی و نوازندگی

«کتاب تار و سه‌تار» و «فواره و رویا» منتشر شد.
تصویر انتشار دو کتاب درباره موسیقی و نوازندگی

به گزارش سایت خبری پرسون، «کتاب تار و سه‌تار» نوشته عیسا غفاری (نوازنده، آهنگساز) به چاپ هشتم رسید. «فواره و رویا» نیز کتاب دیگری از غفاری است که چاپ اول آن از سوی انتشارات نارون منتشر شد.

عیسا غفاری (نوازنده، آهنگساز، نویسنده و شاعر) خبر از انتشار چاپ هشتم «کتاب تار و سه‌تار» و چاپ اول «فواره و رویا» از سوی انتشارات نارون داد.

«کتاب تار و سه‌تار» مجموعه موفق آموزشی است شامل سه کتاب برای مقاطع ابتدایی و متوسطه آموزش تار و سه‌تار. این سه کتاب براساس تجربه تدریس این سازها طی سال‌ها توسط مولف و رفعِ نواقصِ کتاب‌های آموزشیِ پیشین نگاشته شده و ترجیح و اولویتِ آن‌ها بر آموزش گام‌به‌گام و منطقیِ «ریتم» که از مهم‌ترین عناصر موسیقی است، استوار است.

کتاب «فواره و رویا» دیگر کتاب عیسا غفاری شامل قطعاتی برای سه‌تار (دوره عالی) است. این کتاب شامل قطعاتی است که مولف طی سال‌های فعالیتش در موسیقی ایرانی در آلبوم‌ها و کنسرت‌های خود با سه‌تار ساخته و نواخته است.

تاکنون از عیسا غفاری آثاری در حوزه تک‌نوازی و گروه‌نوازی موسیقی ایرانی از جمله آلبوم‌های «بازتاب»، «هنوز»، «شب و روز»، «زمان»، «چون رقص آب»، «آیه» و «امپرسیون» منتشر شده است.

منبع: ایلنا

376610