بیمه سلامت از تمام راهکارها در توسعه عدالت در سلامت استفاده می کند

مدیر کل حوزه هیات مدیره و مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: از تمامی روش ها و راهکارهای اساسی در جهت منافع مردم در راستای توسعه عدالت در سلامت استفاده خواهیم کرد.
تصویر بیمه سلامت از تمام راهکارها در توسعه عدالت در سلامت استفاده می کند

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا اعرابی مدیر کل حوزه هیات مدیره و مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: هدف از سفرهای استانی آشنایی با مسائل و مشکلات مردم و تلاش برای حل آنها است.

وی سفر به استانها را یکی از برنامه های سازمان بیمه سلامت ایران عنوان کرد و افزود: سفر مدیر عامل بیمه سلامت ایران، معاونین و مدیران ارشد به استانها با هدف آشنا شدن با مسائل و مشکلات مردم و بویژه شناخت ظرفیت‌ها و پتانسیل های هر استان است که می‌تواند در جهت ایجاد طرح ها و پروژه های جدید در هر استان با توجه به موقعیت و توان هر استان، گسترش خدمات بهینه به مردم، رفع مشکلات مردم بویژه در دریافت خدمات درمانی نقش بسزای داشته باشد.

مدیر کل حوزه هیات مدیره و مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، در خصوص تعامل با مسئولین ارشد هر استان و رایزنی در خصوص طرح ها و برنامه های سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد و گفت: از کلیه روش ها و راهکارهای اساسی در جهت منافع مردم در راستای توسعه عدالت در سلامت و کمک به مردم آسیب پذیر در مناطق محروم استفاده خواهیم کرد.

375123